marți, 17 noiembrie 2009

Colecţionarul

O să încerc să scriu şi despre ceva mai frumos, căci în ultimul timp am constatat că voma din spaţiul politic mi-a invadat intimitatea.
Vă voi povesti câteva dintre cele mai faine poveşti de dragoste pe care le-am auzit eu pâna la vârsta asta, aşa cum mă pricep eu mai bine.
Nu voi folosi numele reale ale personajelor mele, dar poveştile vă asigur sunt 100% reale.

Speranţa moare ultima

Personaje:
- V. - o fată
- X. - un băiat

V. îmi povestea odată o perioadă din viaţa sa, încercam amândoi să ne omorâm plictisul unui serviciu de noapte. Ceea ce aparent se anunţa o chestie banală de genul "merg la piaţă şi îmi iau banane" s-a transformat într-o superbă poveste de dragoste pe care am "consumat-o" pe nerăsuflate. Clar tura aceea nu a fost deloc o tură plictisitoare şi îi mulţumesc lui V. pentru faptul că a avut încrederea de a mi-o împărtăşi.
Se făcea că V. era prietenă cu un tip, destul de ok la prima strigare. Relaţia curgea relativ liniar, fără mari surprize, fără elemente cară să dea de bănuit, aparent fără taine şi fără a se ţine garda ridicată. Toate bune şi frumoase, aşa că cei 2 tineri se decid a se căsători. Stabilesc data, trimit invitaţiile, merg şi tocmesc meniul, etc, tot ce se petrece înainte de un astfel de eveniment. Numai că, cu vre-o 2 luni înainte de data de căsătorie, V. ajunge acasă neanunţat, cu mult mai devreme decât o făcea în mod normal. Stupoare, în patul ei erau 2 oameni goi, viitorul soţ şi verişoara ei, aceasta fiind şi cea mai bună prietenă. Inutil să vă spun că acea căsătorie nu s-a mai întâmplat. Apoi, după o perioadă destul de lungă de refacere, V. l-a întâlnit pe X. (nu îmi mai amintesc numele), care i-a făcut curte timp de 3 săptămâni. În cele din urmă, mai mult de plictiseală, a acceptat să iasă cu el. Nu ştie ce i s-a întâmplat, dar după o săptămână se declara îndrăgostită lulea de X. După 3 săptămâni de "ieşit" tipul a decis că e timpul să o ceară de nevastă. A acceptat. După încă 5 săptămâni făceau o nuntă "fulger" care i-a lăsat pe cei mai mulţi cu gura căscată.
Azi cred că au deja mai mult de 10 ani de căsnicie foarte fericită. Fetiţa lor e una dintre cele mai drăguţe bebeluşe pe care le-am auzit şi văzut (la timpul respectiv). Rar mi-a fost dat să văd 2 oameni care să fie mai fericiţi ca cei 3.

Cred că dacă nu îţi pierzi speranţa, dragostea te va răsplăti din belşug.
Cred că dacă nu îţi pierzi credinţa, Dumnezeu te va răsplăti din belşug.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu