marți, 10 august 2010

Ce trist

Hmmmm, nu ştiu cam care este atitudinea voastră, dar eu am ajuns la vorba unei colege care spunea că nu mai se merită să aduci pe lume copii în zilele noastre. La cum evoluează viaţa şi la cum evoluează - mai bine zis involuează - oamenii din ziua de azi (de peste tot, nu numai din roumeinia) stăteam să mă gândesc dacă i-aş face un bine sau mai degrabă un rău unui copil aducând-ul pe lume... Acum, la argumente contra, pot da exemplu pe mama şi pe tata, care s-au născut în nişte ani care erau orice, mai puţin fericiţi, oricum incomparabil mai grei ca cei de azi, în 1947, când războiul îşi lăsa răni adânci în mai toate societăţile mondiale.
Sper să nu mă ţină mult această stare, mie îmi plac foarte tare copiii şi până nu demult chiar îmi doream să am copii. 2. O fată şi un băiat. Băiatul mai mare. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu