luni, 16 iulie 2007

Prietenii tăi

Prieten e ăla care te întelege şi care este alături de tine şi atunci când mergeţi la o terasa să beţi un suc dar şi când ai o problemă şi te poate ajuta. Prieten e ăla care nu ar trece uşor peste ceea ce spui sau faci şi care nu se vede pe el ca un beneficiar a ceea ce poate "trage" de la tine. Prieten e ăla care ştie să te asculte şi să se lase ascultat. Prieten e ăla cu care nu mai ai nevoie de înţelegeri în prealabil, ştie deja ce are de facut sau ce vei face in X situaţie. Prieten e ăla în care sa ai încredere sa iţi laşi nevasta să doarmă alaturi de el.
Prieten e cel care vede 2 ci nu pe sine doar.
Sunt gata să fac foarte multe pentru un prieten, inclusiv să renunţ la unele acţiuni ale mele care pot fi interpretate ca şi egoiste. Sunt gata să "las de la mine", dar nu la infinit.
Accept sa mă jignească sau să se comporte mai "egoist". Nu accept să se ia de femeia cu care sunt sau cu care am fost. Nu accept să văd că pe lumea asta este vorba numai de el...
Prietenia perfectă este o utopie. Există prietenii peste decenii dar nu cred că în acest răstimp nu au fost şi chestii mai tensionate.
Prietenul se dosebeşte de amic prin faptul ca întelege ce vreau să spun când spun ceea ce spun. Cu ceilalti ies doar la o bere sau mai stiu eu ce, dar de la prietenul adevarat am pretentia că şi intelege ceea ce fac şi spun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu