sâmbătă, 21 februarie 2009

Am trăit şi am murit

Această rugăciune este una descoperită de popa Jan în Peştera Muierii şi a tămăduit 134.549 de oameni. Dacă o citeşti înseamnă că eu (expeditorul) m-am gândit la tine şi mi s-au întâmplat numai lucruri pozitive, am câştigat la loto 1.000.000 euro, m-am căsătorit cu femeia visurilor mele, conduc un Ferrari şi posed încă 10 maşini, dintre care 2 sunt din seria limitată de 100 exemplare, ăsta fiind al 3-lea exemplar rămas în toată lumea. Plus că am devenit peste noapte geniu şi cu siguranţă voi câştiga premil Nobel în 2 - 3 ani, pentru următoarele domenii: fizică, chimie, literatură, pace şi medicină.
Aşadar, dacă vrei să ai noroc şi sa faci şi tu la rândul tău un bine celor din jur (Ferrari, vilă, consoartă, minte, etc) trimite acest e-mail la încă 355.856 de persoane şi ceva frumos ţi se va întâmpla în următorii 45 de ani. Dacă nu o să mori.
E adevarat! Eu am murit... de râs.

Post Scriptum
Inutil să deschid un monolog cu abordarea creştină a acestor prostioare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu