luni, 5 iulie 2010

Donează şi tu

Donează şi tu 2 euro pentru copii. Asociaţia M.A.M.E. are nevoie de mai multe zeci de mii de euro pentru a cumpăra un aparat medical care ar ajuta copiii bolnavi de leucemie. La data la care scriu aceste rânduri nu am citit foarte multe despre campania respectivă, dar dacă doriţi, puteţi să o faceţi voi; găsiţi pe site-ul meu un banner, dacă daţi un click ajugeţi de îndată în site-ul campaniei să vă informaţi mai bine.
Fiind vorba de nişte îngeraşi de copii, mă gândesc că 2 euro nu reprezintă o sumă chiar atât de mare, chiar şi acum pe timp de criză.

Daţi sms la 858.

3 comentarii:

  1. Campaniile de acest gen sunt binevenite. partea proasta este insa ca nu toti banii ajung pentru a ajuta persoanele respective. Mi-e greu sa cred ca donand 2 euro de exemplu nu contribuim cu cativa centi si la masina sau la vila vreunei jigodii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua,
    toti banii obtinuti din aceasta campanie se regasesc in actele contabile ale Asociatiei M.A.M.E. (indiferent ca este vorba de donatii in cont, la actiuni caritabile, donatii din sms, etc). Fiecare suma primita cu titlul de donatie a fost depusa in contul asociatiei, iar de aici se vor face platile catre cazurile sustinute de noi (daca donatia a fost facuta in acest sens) sau pentru plata ecografului (in momentul in care se vor strange banii). In acest mod se poate verifica foarte usor fiecare cheltuiala. Va asiguram de toata transparenta noastra. Pentru mai multe detalii privind derularea acestui proiect puteti intra pe www.asociatiamame.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru lamuriri "asociatia MAME".
    Timi, daca nu vrei, daca iti e frica ca ti se duc banii aiurea, nu dona. Decat sa donezi si apoi sa stai cu inima stransa, mai bine lasa.
    Oricum, pana la urma "pierderea" ar fi de aproximativ 9 lei. Asta in ideea in care un pachet de Lucky Strike este cam 9,8 lei. Asta daca esti fumator.
    De exemplu, eu m-am implicat (pote e prea pretentios termenul, am postat doar un banner pe site-ul meu) in campania cu Marie Curie. Daca vrei poti merge sa vezi aparatele si noua aripa a spitalului. Gandul ca am contribuit cu 2 euro la salvarea unei vieti, fie si a unei singure vieti, ma fac sa cred ca sunt si campanii bune. Faptul ca pentru MAME garanteaza Marie Curie ma face totusi sa cred ca sunt sanse sa fie o campanie pozitiva. Filantropia este doar un film, exista si o alta Romania. Exista Romania bunului simt, a oamenilor decenti, implicati in viata pozitiva a urbei, oameni care citesc saptamanal cate o carte, a oamenilor cu obraz subtire, a oamenilor care stau in banca lor si duc o viata de adevarati intelectuali.
    Asadar, doneaza numai daca simti ca acei bani ajung undeva unde ar putea ajuta pe cineva. Daca nu crezi cu adevarat in aceasta campanie, nu dona, te rog.

    RăspundețiȘtergere