marți, 27 septembrie 2011

Câteva lucruri pe care speri sa le gasești în Rai

Citind pe blogul minunat al Arcadiei, am descoperit un top 10 al chestiilor pe care fiecare dorește să le întâlnească în Rai, asta după o leapșă de blog pe care și ea a luat-o de pe undeva, bacteriologic... Așadar, dacă ar fi după opinia mea din seara asta și mergând pe inspirația de moment, top 10 chestii pe care sper să le găsesc în Rai ar arăta cam așa:
1. Sper ca în Rai să fie liniște, armonie și calm. Nu mai vreau oameni agitați, nervoși, iritați de orice, care nu se suportă unul pe altul și care se înjură pentru lucruri mărunte, care se umilesc unii pe alții pentru orgoliu și mai știu eu ce altă prostie din asta.
2. Vreau să fie 8.000 de plaje de nudiști. Nu, 8.500! Mai multe, să fie peste tot numai plaje de nudiști și să facem cu toții nudism ca o întoarcere la Raiul Primordial, Grădina Edenului.... Și toate plajele să fie în zona mea de „cazare”. Am zis!
3. Să fie vară tot timpul și marea (care desigur face parte din Raiul meu, exclus să lipsească) caldă.
4. Vreau să îmi găsesc acolo un înger de fată cu care să mă înțeleg omenește.....
5. Vreau să îmi revăd toate rudele de care uneori îmi este dor. :(
6. Vreau să nu mă întâlnesc niciodată cu maneliști, proști, imbecili, hoți, infractori mărunți și mari, jeguri umane și alte asemenea scursuri. Măcar acolo să meargă numai oameni cumsecade....... (scuzată să îmi fie lipsa de modestie). Bine, unii nu cred că ar avea oricum șanse să ajungă „sus”, dar zic și eu.
7. Vreau mașinile de care am pomenit eu odată pe blogul ăsta. Alea și încă vre-o câteva, nu multe... În Raiul meu, sigur pot avea ce mașină vreau, care consumă ceva asemănător cu benzina dar care nu face rău nimănui, nu poluează și așa mai departe, care să păstreze calitățile dinamice ale mașinilor terestre, cu un rezervor care nu se termină niciodată și cu drumuri ca lumea. Și cu șoferi normali la cap!!!!!
8. Uneori mă gândesc că ar fi fain ca foarte multe fete să își dorească să fie cu mine, să fie iubitele mele, dar cred că asta m-ar obosi crunt, mai bine una și să fie o dragoste mare. Deci numărul 8 e de fapt un soi de numărul 4, numai că uneori am așa, un soi de slăbiciune sau nu știu cum să îi zic.......
9. Mi-ar plăcea să am o anumită vârstă și să nu îmbătrânesc prea curând. M-aș opri undeva pe la 45 de ani cred, adică cu încă 10 peste ce dețin acum.
10. Mi-aș dori ca acolo să nu mai existe conceptul de foame, sete, umilință, sărăcie, bogăție, armă, război, crimă, etc. Să existe numai iubire, armonie, gesturi frumoase. Să nu mai moară copii prin Africa sau familii întregi prin războaie, să plângem numai de fericire. Să nu ne mai înșelăm unii pe alții și să îți poți alege stilul de viață fără să provoci nimănui suferință.

Bonus: În Rai 100% știu să cânt la tobe!!!!! Și rock-ul și pipa sunt permise. :)

3 comentarii:

  1. Cea mai tare e "îngerul de fată cu care să te înţelegi omeneşte" =))

    Mulţam de preluare :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Tu stii ca D-zeu se plictisea in atotputernicia si atotcunoasterea totala. Plus ca le facuse el cu mana/mintea/vointa lui pe toate, de le stia toate cusaturile e dinafara si atunci s-a decis sa faca Omul si sa-i dea lui Liberul Arbitru?! O provocare, o distractie, pentru milenii. Stii, nu-i asa?

    Si da, cred ca se plictisea ingrozitor....

    RăspundețiȘtergere