marți, 14 august 2007

Despre râs

La un moment dat mă uitam la o emisiune, Brainiac, Discovery Channel. Au făcut tot felul de experimente, tot felul de teste, etc. Ideea e că am râs toată emisiunea. Ba chiar, momentul culminant a fost atins când 3 voluntari au fost testaţi cu gaz ilariant. Râdeau oamenii aceia de se prăpădeau. Faza amuzantă este că şi eu m-am trezit râzând în hohote. Ce era aşa amuzant oare ? Se naşte logic întrebarea: oare ce ne face să râdem ? Cei mai mulţi dintre noi râdem de răul altuia (îl vezi pe Chaplin cum cade - pe el "îl doare" pe noi ne amuză; îi cade unei babe sacoşa din mână şi nu poate s-o ridice - hop şi noi cu râsul; etc) doar o parte râzând cu poftă la bancuri sau diferite gaguri povestite. Rezultă că ne amuză mai tare ceea ce vedem decât ceea ce ne imaginăm. Oamenii cu "imginaţie comică" mai mare sunt de obicei consideraţi "nesănătoşi". Credeţi-mă !!!!!!

P.S.
Mă gândeam să inventez bomba ilară: când explodează să ne apuce pe toţi râsul. Să fie un hohot general, ştirile să fie prezentate cu zâmbetul pe buze, printre sughiţuri şi accese de râs, poliţistul să ne amendeze râzând până la lacrimi, şeful nervos să izbucnească în râs după ce ne-a sancţionat, etc. Singurii oameni serioşi să fie, desigur, Iliescu (să îi dispara zambetul) şi Băsescu (poate nu o să îi mai placă glumele sale). Ce ziceti ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu