duminică, 5 aprilie 2009

Dintre 2 mafii o aleg pe cea mai bună. Dar de ce să aleg o mafie ?

Hmmm, subiectul la zi este arestarea lui Becali. S-au expus şi păreri pro (nimeni nu trebuie să îşi facă dreptate singur) şi contra (după ce omul a dat în vileag modul de obţinere a unor terenuri de către Puiu Popoviciu, a fost arestat pentru infracţiuni de drept comun).
Nu ştiu ce să zic, nu ştiu dacă arestarea asta trebuia făcută, nu ştiu dacă era bine să se lase liber. Ceea ce mi se pare absolut interesant este atitudinea lui Becali la adresa clanului X, din care făceau parte cei 3 găinari care i-au furat maşina. Atitudinea unei mafii la adresa altei mafii: "ba, sa nu mai furaţi de la machedoni". Adică, cu alte cuvinte, puteţi să furţi liniştiţi şi în continuare, dar nu de la mine, că uite ce păţeşti. Pe scurt, o mafie fură maşini de la altă mafie. Se gândeşte că i-ar prinde bine "la dosar" să aibă în "portofoliu" şi trofee importante. Fură de la un mahăr o maşină pe care apoi i-o aduce înapoi, doar aşa, ca să îi arate că poate... Pe de altă parte, mahărul este însăşi legea. Nu respectă pe nimeni, are atitudinea "mie nu mi se poate întâmpla nimic, eu sunt Becali în ţara asta", este peste orice autoritate, statul este inexistent pentru el. Pe de o parte nişte oligofreni de hoţi, pe de altă parte un om care suferă de cultul personalităţii mai ceva ca Ceauşescu. Iniţial am zis că Becali a procedat corect, şi eu aş fi făcut la fel. Pe de altă parte, ce facem, stabilim legea după cel care are bodyguarzii mai puternici ? E o alegere în faţa căreia am fost pus şi m-am văzut obligat să aleg între 2 mafii. M-am văzut obligat să aleg între clanul X (nu ştiu cum se numesc hoţii aia) şi clanul Becali. Iar ca să nu fiu obligat să aleg între 2 mafii am ales să zic că nu ştiu cine are dreptate. Dar ştiu. :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu