miercuri, 8 iulie 2009

Abulie

Sunt abulic, nu ştiu ce am, nu reuşesc să mă apuc de nimic. Am o grănmadă de treabă de făcut, iar eu stau şi citesc sau surfez pe internet ca boul. Parcă nici internetul nu îmi mai omoară plictiseala. Sper să reuşesc să trec de starea asta, e aiurea. E una dintre stările în care nici nu mori nici nu trăieşti, nici nu eşti trist nici vesel, practic în orice loc te-ai pune te vei plictisi in 5 minute... E o stare de anxietate care îmi omoară toate planurile pe care le aveam pentru concediul ăsta. Nu îmi displace starea de "dolce fa niente" (scuze, cunoştinţele mele de italiană se limitează la "bon giorno" şi cam atât), dar când am treabă mă omoară apatia asta.
Ha, şi când mă gândesc că vroiam să îmi schimb şi eu instlaţia în concediul ăsta... Sper să reuşeşc.
Hai Eugene, la treabă. Hai!

5 comentarii:

  1. instalatia electrica??
    la munca atunci... dolce farniente, ai? :p

    RăspundețiȘtergere
  2. 1. bine ai venit in club >:D<
    2. 'instalatia' trebuie schimbata? :( asa tanar? :P
    3. hai!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu aia, instalatia electrica de la garsonerie.
    Eu speram sa va molipsesc eu pe voi nu invers.
    Nu mi-a iesit, zi ratata total. :(

    RăspundețiȘtergere
  4. un soi de agonie inaintea deciziilor extrem de transante,la mine,cand tb sa tai in carne vie,si trebuie,altfel..

    RăspundețiȘtergere