sâmbătă, 6 februarie 2010

Băsescu bolnav?

Nu demult discutam cu cineva şi îmi spunea că a citit nu ştiu unde că Băsescu e bolnav, că are cancer în ultimul stadiu şi că nu o mai duce mult. Sunt mai multe aspecte.
Nu cred că starea sănătăţii Preşedintelui României este secret de stat, cred însă că este prioaritate naţională. Aşadar, cred că s-ar face orice pentru salvarea sa (şi aşa ar fi normal) dar nu cred că ar ţine cineva secret asta. Aşadar, cred că persoana respectivă greşeşte, nu cred că omul e bolnav. Sau nu atât de bolnav.
Apoi, cât nu îl simpatizez eu pe individ, dar aşa ceva nu cred că ar fi ok să i se întâmple. Diferenţele de opinie politică între mine şi alţii nu ne transformă în duşmani ci în opozanţi. Chiar şi duşman să fie, nu pot să doresc aşa ceva nimănui. Dacă ar fi adevărat nu m-aş bucura, ba din contra.
Sper totuşi ca să fie doar un zvon care a intoxicat piaţa.

19 comentarii:

  1. s-a mai vazut. Mitterand avea cancer si a ascuns treaba asta. au mai fost presedinti francezi bolnavi care au mintit in legatura cu starea lor de sanatate pentru a-si pastra imaginea de barbati in putere.
    si eu sper ca nu e bolnav, ca nu doresc raul nimanui.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eh...Nu cred. Intr-adevar arata mai slabit ca inainte, dar probabil pentru ca a mai imbatranit si el si pentru ca este destul de obosit. Imi aduc aminte si de fostul premier Tariceanu, cat a putut sa se schimbe in cei 4 ani in care a fost in functie. Zvonuri au mai fost. Imi amintesc amuzat cum, Vadim Tudor spunea la nu stiu ce post ca Basescu nu o mai duce mult si ca bea 2 litrii de tarie pe zi. Speculatii, iti dai seama.

    RăspundețiȘtergere
  3. Gata, am vazut si eu stirea. vadim a lansat zvonul. Deci egal cu zero

    RăspundețiȘtergere
  4. Ca orice sef comunist, Base se inscrie in linia "mor da nu ma predau!" Poate ca functioneaza zvonistica securistilor, ca sa-l mai scoata o data victima!Si asa "boborul" care l-a votat e cam dezamagit...

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu ma gandeam la asta Elena, ca Base merge iar la "lacrimi si durere" ca sa mai abata nitel atentia de la foametea in care ne tine.

    RăspundețiȘtergere
  6. Aici pe: http://blog.imperiaonline.me/2010/02/11/unde-este-traian-basescu/ sunt multe informatii despre boala lui BASESCU.

    RăspundețiȘtergere
  7. Oricare ar fi starea presedintelui Vadim nu trebuia sa faca publica treaba asta. Are si Basescu viata personala. Din pacate acestea sunt manipulari nesimtite asa cum au mai fost si sunt zilnic pe Antene si Realitatea. Mi-e greata de astfelde posturi. Mi-e greata de Vadim si sleahta lor. Apropo de ce nu vor parlamentarii astia sa aprobe reducerea numarului de parlamentari. De ce nu asculta poporul... Nu mai e poporul suveran? Cum nu vii tu Tepes Doamne/ Ca punand mana pe ei... Continuarea o stiti si voi. Din prima grupa face parte Vadim.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu poporul a votat schimbarea numarului de parlamentari. Faci o grava eroare anonimule.
    iti reamintesc: din tot poporul, s-a prezentat la vot 50,06%. Dintre astia 80% habar nu au ce au votat, caci au fost grosolan manipulati. Restul de 3 - 4 procente si-au exprimat o opinie sau alta, adica au stiut ce consecinte are votul lor. Asadar, care popor? Poporul a ales sa nu mearga la vot, deci asta inseamna ca NU a dorit schimbarea.
    Nu mai revin cu dezbaterea asupra referendumului, nu se mai merita, e evident ca a fost o facatura ordinara. Toti cunoscutii mei care au cat de cat facultatile mintale nealterate au fost de acord cu aceasta, asadar nu mai merita dezbaterea unor truisme...

    RăspundețiȘtergere
  9. Si ca un post scriptum: de ce nu ar fi trebuit sa faca publica chestia asta, cu sanatatea presedintelui?
    Comunistii (aia rai) nu au murit, mai traiesc inca in mentalitatea unora. Cenzura a fost una din primele oprelisti eliminate cu pretul vietii mai multor eroi la revolutie. De ce sa existe cenzura azi?

    RăspundețiȘtergere
  10. mai copii,
    Base e orice, numai comunist nu, cu tot trecutul lui de securist in spate. de e bolnav sau nu vom vedea in perioada care urmeaza, chestia asta nu se poate ascunde la nesfirsit. iar asta cu 80% care sint manipulati si numai 2, 15 destepti e veche si nu se sustine. poporul care nu metge la vot nu-si exprima parerea. PUNCT. ca daca ar fi impotriva ar merge la vot si ar vota contra.

    RăspundețiȘtergere
  11. Basescu nu e comunist?
    Mamaaaaaa, ce am ras.
    Asa e, ai dreptate, nu e comunist. Nuuuuuuuuuuuuuuuuu, cum sa fie comunist. Deloc. Pe vremea comunistilor primeau functii importante bine platite si dizidentii, ca de aia comunismul romanesc a fost mai deosebit. Oare de ce se plang azi dizidentii? Chiar nu ii inteleg, din moment ce aveau functii in statul roman sau functii economice bune... Dizidentii dracului, niste plangaciosi.
    faza amuzanta este ca CHIAR TRAIAN BASESCU A DECLARAT EXPLICIT, in limba romana, cu subiect si predicat, ca el este COMUNIST! Deci omul a declarat ca e comunist dat Aida B nu l-a crezut pe cuvant. Aida, e pe bune. Omul a spus limpede ca a fost comunist. De data asta e ok sa il crezi...
    :)))))
    Eu mi-am exorimat opinia nevotand pentru referendum. ACEASTA ESTE O OPTIUNE!!!! NU AM DORIT CA ACEST REFERENDUM SA FIE VALIDAT SI ASTFEL AM LUAT ATITUDINE PRIN NEPREZENTAREA LA VOTUL PENTRU REFERENDUM, DESI LA PREZIDENTIALE AM VOTAT!!!!
    Retine acest aspect, poate fi benefic in explicarea unor teorii ulterioare.

    RăspundețiȘtergere
  12. Aida, explica-ne si noua avantajele parlamentului unicameral si ale celui bicameral. Asta ca sa vad ca ai inteles ce ar fi fost de votat...

    :|

    RăspundețiȘtergere
  13. Stii cum a trecut referendumul?
    La camera unde se tine votul ti se baga pur si simplu in mana buletinele de vot pentru referendum, fara sa te intrebe cineva daca vrei sa votezi pentru amandoua. Eu am spus ca nu vreau referendum si duduia aia m-a privit dispretuitor. Poate ca mi s-a parut. Faza e ca dupa ce am dus inapoi stampila am cerut sa imi arate lista de referendum cu numele meu taiat. Have a wild wild guess. Eram taiat sau nu? Pe lista au fost si foarte multi batrani care au votat pentru amandoua pentru ca li se "impunea". Am intrebat-o pe mama si mi-a spus ca nu a vrut sa voteze pentru referendum. i s-au pus doua buletine in mana si a spus ca e ok sa voteze si pentru referendum. Nu a mai avut "energia" sa se certe cu aia si a votat la ambele. Ca mama sunt mii. Dar eu cred ca aici era vorba de boala lui basescu si de faptul ca un anonim/a ar dori revenirea cenzurii. Nu cred ca starea de sanatate a presedintelui unora dintre romani ar reprezenta un secret de stat. El e presedintele, nu e un simplu cetatean. Am dreptul sa stiu daca presedintele meu nu este in starea fizica necesara sa conduca Romania.

    RăspundețiȘtergere
  14. Bine, basescu nu e presedintele meu, dar asta e alta poveste...

    RăspundețiȘtergere
  15. un presedinte care vine cu propuneri de dreapta nu poate fi comunist, chiar daca e presedintele Romaniei. ca a fost comunist pe vremea lui Ceasca, asta e altceva. dar ce face el din Romania acum nu se numeste comunism. asta ca fim putin atenti la ce termeni folosim.
    eu nu am ce sa-ti explic tie ce am inteles, nu-s elevul pe care-l scoti tu la tabla. eu imi spun o opinie, chiar daca pe tine te scoate din pepeni.
    ai dreptul sa-ti exprimi optiunea cum vrei tu, nemergind la referendum sau mergind sau scriind mascari pe buletinul ala de vot, daca vrei. eu cred in votul alb, nemersul la vot nu mi se pare o solutie. ai dreptul sa o iei de git pe aia care te obliga sa votezi cind tu nu vrei. nu mi se pare corect sa spui ca tu esti ala destept si restul lumii e formata din prostii care voteaza. mama ta ar fi trebuit sa aiba energia sa nu voteze, asa cum a avut energia sa se plinga la tine.
    despre boala lui Base, daca e sau nu, m-am exprimat. se va afla, mai devreme sau mai tirziu. e normal sa vrem sa fim condusi de o persoana in deplinatatea capacitatilor fizice si mentale (asta e alta poveste).

    RăspundețiȘtergere
  16. Asta spuneam si eu, ca am dreptul sa stiu daca acest presedinte mai este in deplinatatea fortelor fizice si nu numai sa conduca tara. Daca mai este, nu e nicio problema, asa s-a votat, asa se traieste.
    Eram sigur ca nu imi vei povesti cum e cu camerele. Eram 100% convins.
    Eu nu spun ca eu am dreptate si ceilati nu. Mi-am spus punctul de vedere. Punctul meu de vedee este impartasit sau nu de altii, dar asta nu ii califica pe cei care nu sunt de acord in prosti sau mai stiu eu cum. La revolutie s-a murit pentru dreptul de a nu fi de acord unii cu ceilalti. E important si asta.
    Mama e o fire mai linistita, mai calma, mai putin combatanta. Ca ea sunt mii. Unii s-au folosit de asta si au obtinut ceva rezultate.
    Pai logic ca a fost comunist pe vremea comunismului. Tu mai stii comunisti care sunt comunisti dupa ce a cazut comunismul????
    Solutii de dreapta spui? He he he.

    RăspundețiȘtergere
  17. Manelele or fi tot de dreapta? sau incercarea asta de a castiga prostimea...

    RăspundețiȘtergere
  18. Sper din tot sufletul sa nu fie bolnav Presedintele Basescu . Multa sanatate din Germania . Sa-i dea Dumnezeu multa putere de munca sa scoata tara din c.....Sa-i termine pe PSD-isti ca nu asunt alceva decit vechi comunisti.

    RăspundețiȘtergere
  19. Probabil ca ai dreptate draga anonim, PSD-istii sunt vechii membrii de partid. Dar vad ca omiti in mod ciudat sa pomenesti de vechii securisti ai regimului de trista amintire, grupati acum in partidul tradatorilor, PD-L. Cine erau mai rai, membrii de partid sau securistii? Lasa, nu trebuie sa mai raspunzi. Ideea e ca esti manipulat/a. TOATE PARTIDELE AU VECHI COMUNISTI IN RANDURILE LOR, TOATE!!!!!!!!!! TOTI SUNT NISTE OAMENI PUSI PE PROPRIA LOR CAPATUIALA, NU II INTERESEAZA PE NICIUNUL SOARTA ROMANIEI CI DOAR A LOR!!!!!!! Daca crezi din suflet ca numai PSD are OAMENI RAI, esti demn/a de mila mea.

    RăspundețiȘtergere