miercuri, 17 februarie 2010

O En Ge

Eram azi dimineaţă pe City FM, mergeam către muncă şi ascultam pe Anca Niţă, o tipă relativ inteligentă şi cu un stil aparte de radio. La un moment dat, exact când să intru în curtea serviciului, am auzit o ştire care m-a făcut să mă gândesc la sintagma "politicly correct". Cică domnul Ministru de Externe, Theodor Backonsky (despre care am auzit numai poveşti frumoase din "surse" de încredere) a declarat că între cetăţenii români de etnie rromanes ar exista câteva probleme de atitudine - desigur parafrazez, nu îmi amintesc în amănunt declaraţia şi nici nu am găsit-o pe presa on-line de azi. Adică, mai pe şleau, că ţiganii sunt în natura lor infractori. Iar asta ne strică imaginea din "afară". Tot Anca Niţă spunea după aceea că mai multe ONG-uri au "sărit" şi au protestat împotriva atitudinii domnului Baconski. Că cică asta ar incrimina toată etnia, că sunt şi rromi buni, etc etc etc...
În momentul acela mi-am pus logic întrebarea: de ce pana mea nu au protestat ONG-urile că eu, Eugen, nu pot să mă plimb liniştit prin Ferentari cu iubita pe la 3 noaptea? De ce nu au protestat când mai mulţi ţigani impuţiţi "s-au luat" de o fată singură în maşina 117 iar noi românii ne gândeam numai la cuţitul imens pe care l-ar putea scoate gunoaiele alea şi pe cale de consecinţă am stat chitiţi şi ne-am bucurat că nu ni se întâmplă nouă (ştiu, am fost laş, dar cine a spus că sunt perfect??)? De ce morţii mamei lor de ONG-uri nu au protestat când unui român i s-a spart parbrizul maşinii cu o bâtă de către 2 cioroi numai pentru că nu i-a lăsat "să se bage" în faţa lor aceştia venind din stânga, deci trebuiau să dea "de dreapta"????? De ce nu protestează când la Obor se vând produse furate iar comercianţii sunt mai mult dintre cei mai bronzaţi locuitori ai României? De ce nu au protestat când unele tinere au fost violate de rromanes? După violuri au rămas MUCLES, nu? De ce nu au protestat aceşti profitori din banul public când mai mulţi tineri au fost înjuraţi, bătuţi, omorâţi de minoritari pentru că nu au avut o ţigare? De ce nu protestează când cultura română este invadată de răul culturii rromanes?
Să înţeleg că totul este marketing şi că PR-ii au recomandat să facă "gât" pentru că aşa îşi pot face reclamă gratuită, când un om are tupeul (de data asta mă refer desigur la tupeu în sensul pozitiv al cuvântului) să spună fix în faţă ceea ce e evident? Să înţeleg că aşa se justifică nişte bani încasaţi de la bugetul de stat pentru nişte activităţi care proliferează dominaţia minorităţii asupra majorităţii?
Pe mine, omul normal, nu mă susţine nimeni. Pentru a putea reuşi trebuie să fiu un ţigan, homosexual, drogat etc. Ar mai trebui să fiu câte ceva, dar nu îmi vine acum în minte ce alte minorităţi mai sunt "ţinute în braţe" de către "O En Ge"-urile astea tocătoare de bani şi vânzătoare de vise retarde şi utopice.
Cred că cineva ar trebui să îşi ia inima în dinţi şi să rostească clar şi răspicat nişte adevăului utile pentru dezvoltarea ulterioară a poporului român. Altfel ne paşte un viitor care mă face să nu îmi mai doresc copii.

3 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bucurenci dadea pe blogul lui un link catre discursul de Preliu Nobel pe care l-a sxris Herta Muller. Un discurs frumos, in care ne explicam de ce aluat Nobelul. Numai ca Muller a gresit la final cand a spus ca doar comunistii si totalitaristii ne iau demnitatea. Hmmmm, aproape ca m-am crucit cat de incuiata a fost la faza asta. Demnitatea ne-o pierdem si in libertate, avem milioane de exemple de dat daca vrem...

    RăspundețiȘtergere
  3. Atitudinea aceasta, de a exagera cu drepturile "persoanelor defavorizate", pana ajung cele normale sa fie defavorizate se cheama "discriminare pozitiva " si e intalnita si la altii ( la americani de exemplu se aplica la negri).

    RăspundețiȘtergere