joi, 29 martie 2012

Romanian style

„Uite cum fură ăla și ăla, noi de ce nu avem voie să furăm, ce, noi suntem mai proști?”
„Fraților, mai avem juma de an de stat pe acilea, facem prăpăd, furăm la greu, haiducie facem.”
„În armată nu furam, în armată întregeam inventarul.”
„Du-te dracului de fraier, tu ești patriot, tu nu furi, nu înșeli, ce să zic, ce șmecher ești tu. Extraordinar! O să mori sărac.”
„Dacă nu furi nu ești român, tu nu vezi că toată lumea fură: statul fură, angajații la stat fură, patronii fură, angajații fură, toată lumea. Eu de ce să fiu cinstit, ce câștig din asta? Nimic, toată lumea mă fură, trebuie să îmi scot înapoi pârleala cu ce dau șpagă.”
„Iau și eu 3 carioci din astea să i le duc lu' fimiu.”

2 comentarii:

  1. Bre, dă' și mie niște carioci din alea fosforescente că am de subliniat un borderou :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. ...deci avem cu totii experiente din astea romanian style. :)))))

    RăspundețiȘtergere