miercuri, 28 noiembrie 2012

O datorie mai veche

Luasem o leapșa de la Lexi...

A. Să spun 11 lucruri despre mine.
1. sunt cam grăsuț;
2. am un spirit de umor dezvoltat;
3. îmi place tot ce este frumos, candid, cald, pufos, care inspiră pace și armonie;
4. am o toleranța scăzută la nedreptate;
5. îmi plac trandafirii;
6. îmi place galbenul;
7. Îl iubesc pe Dumnezeu;
8. stau cu orele pe facebook și twitter;
9. ador sporturile cu motor și mașinile în general;
10. îmi plac animalele;
11. cred că sunt un pic legionar.


B. Să răspund la întrebările tale.
1. Ce vrei de la viața ta? R: Să obțin mântuirea, acesta este scopul vieții mele.
2. Ce te face să zâmbești? R: Candoarea, frumusețea și prostia.
3. În ce colț al lumii ți-ar plăcea să trăiești? R: Undeva unde să fie cald 360 zile pe an. Caraibe, Australia, Noua Zeelanda, ceva de genul...
4. Cu ce-ți place să îți umpli timpul? R: Cu chestii pozitive.
5. Te consideri o persoană fericită? R: Da.
6. Cum captezi atenția unui om atunci când vrei să te asculte? R: Cu un banc, o glumă, ceva de genul.
7. Iubești? R: Da, cu o pasiune rar întâlnită...

2 comentarii:

  1. Aoleu ! cum adica ? un pic legionar ?!?!?!

    RăspundețiȘtergere
  2. Adica am gasit multe asemanari cu ceea ce vreau eu de la viata in discursul legionar. + ca i apreciez pe majoritatea legionarilor care au facut inchisoare si au platit cu viata crezul lor si dorinta d elibertate. Stiu ca monarhia cu stanga si cu legionarismul se cam bat cap in cap, dar asta sunt, un mix oarecum ilogic...

    RăspundețiȘtergere