marți, 23 martie 2010

Curiozitate

Mă uitam pe Goagăl Eart...
Vroiam să mă uit la ceva imagini din Phenian, capitala Coreei de Nord. La un moment dat mi-a venit ideea sa caut zero grade N, zero S, zero E şi zero V. E undeva în estul Africii, în Golful Guineei. Exact pe aceste coordonate se vede un punct negru, ca şi cum ar fi o mare groapă în ocean. Oare ce o fi acolo?
A, şi am constatat astfel că Europa este în mare parte în emisfera estică, nu vestică cum în mod eronat credeam eu. Doar Portugalia, Islanda şi Faroe sunt cu totul în emisfera vestică. Uite aşa mă mai pun şi eu la punct cu geogra...

Dar totuşi, de ce e o groapă exact în punctul zero?

2 comentarii:

  1. pai logic ca e in emisfera estica, daca greenwichu' trece prin Anglia...

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai eu nu am spus ca e ilogic, doar ca eu credeam total aiurea ca e in eisfera vestica. Aveam 4 la geografie.

    RăspundețiȘtergere