vineri, 14 mai 2010

Manifest şi eu

Manifest şi eu pentru frumuseţea naturală. Chiar mă bucur că în sfârşit a apărut şi această campanie. Eu sunt fanul frumuseţii naturale, a frumuseţii de dimineaţă, a frumuseţii fără o tonă de briz - briz-uri, a frumuseţii prin simplitate nu prin adăugare. Uneori găseşti o fată, ieşi la o cola, toate bune şi frumoase, până se ajunge să o vezi dimineaţa. Dimineaţa, fară tona de machiaj care o făcea atrăgătoare peste zi, fără ascunzătoarea a 77 de produse cu nume greu de pronunţat pentru mine, fără coafura sofisticată şi fără ruj, fără orice adăugare inutilă. Atunci te decizi dacă femeia aia chiar îţi place sau dacă îţi plăcea numai imaginea creată de ea...
Nu am avut niciodată o iubită care îşi pune 2 tone de maclavais pe faţă. Nu aş putea să am niciodată o astfel de iubită. Niciodată. Este exclus.
Frumuseţea naturală este calea!
Fetelor, fiţi naturale, este mai fain aşa!
Există o majoritate covârşitoare de bărbaţi care vă garantez că vă plac naturale. Restul de manelişti, desigur, apreciează glosul... Voi alegeţi pe cine vreţi să cuceriţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu