joi, 6 mai 2010

Mi-e silă şi mie

...şi mie ca şi domnului Ciutacu...

Mi-e silă de toţi imbecilii fără cultură politică şi fără creier care sună şi înjură şi apoi îţi închid laş telefonul în nas, fără să spună măcar cum îi cheamă, mi-e silă de toţi boşorogii comunişti care acum sunt vopsiţi în bătrânei simpatici care iau doar 5 produse din Cora şi care cred că dacă lumea a uitat de gesturile lor torţionare de prin închisori a uitat şi Dumnezeu, mi-e silă de bărbaţii adevăraţi cu maşini "bengoase" care doresc cu tot dinadinsul să îşi dovedească masculinitatea în trafic faţă de doamne firave la volanul câte-unui Tico, mi-e silă de imbecilii care au râs la campania Antimitocănie de la Guerilla şi care au caracteristici din cel puţin 5 - 6 personaje de acolo, îmi e silă de oamenii care îmi zâmbesc în faţă şi care mă scuipă când nu sunt de faţă, îmi e silă de toţi comuniştii (răi) care acum se dau dizidenţi, îmi e silă de preşedintele ţării în care trăiesc, îmi e silă de politică, de toţii proştii şi imbecilii pe care îi întâlnesc zi de zi şi care îmi întăresc convingerea că poporul ăsta va da umanităţii o bună parte din imbecilii cu grad mare de oligofrenie, îmi e silă uneori de laşitatea mea, îmi e silă de impostură şi linguşeală, de oamenii care nu mai ştiu să fie prieteni, îmi e silă de oamenii care stau impasibili şi privesc cum sunt călcaţi în picioare. Mi-e silă că nişte imbecili au încă drept de vot şi că îşi lasă creierele golite de orice raţiune şi de orice logică, mi-e silă de gunoaiele din poporul ăsta care ies în faţă şi jignesc fiinţa românului de bun simţ, mi-e silă de românii de bun simţ pentru că confundă pasivitatea cu bunul simţ. Mi-e silă de femeile care se declară jignite dacă le spui că sunt frumoase, mi-e silă de trădare şi de trădătorii care pozează în eroi, mi-e silă de faptul că nu ne putem uita înapoi cu obiectivitate şi cu înţelepciunea de a învăţa din ce ni s-a întâmplat. Mi-e silă de oficialii care îşi trag la greu din banul public, îmi e silă de cel care dă şi care ia şpagă, îmi e silă de cei care vând liniştiţi produse furate.
Mi-e silă pur şi simplu cam de tot ce este în jurul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu