vineri, 11 iunie 2010

Ce iubesc

- cu siguranţă îl iubesc pe Dumnezeu;
- dimineţile;
- maşinile mici cu putere mare a motorului;
- marea;
- să stau la plaje gol;
- oamenii care fac gesturi de caritate;
- oamenii care nu îi umilesc pe cei din jur când au posibilitatea să o facă;
- iubesc femeia - femeia în viziunea mea este un înger care a fost lăsat pe Pământ pentru fericirea umană, femeia este tot ceea ce Dumnezeu a putut crea mai frumos, este desăvârşirea frumosului însuşi, este cuvântul "diafan" întruchipat, este tot ceea ce a inspirat poeţi şi dramaturgi, este esenţa fiinţei;
- dacă tot sunt la capitolul acesta, pot spune să marile mele amoruri, că dragostea la mine s-a numit de-a lungul vremurilor A, D, O, S, C, M, I, A, D, L, N şi multe altele pe care le-am iubit sau încă le mai iubesc sincer sau pentru care am făcut pasiuni nebune măcar odată în viaţă. Ordinea nu este cea cronologică...
- soarele;
- TVR-ul;
- dreptatea;
- cinstea, onoarea, patriotismul;
- Pepsi şi Adidas;
- atmosfera de dimineaţă, atunci când încet - încet oraşul se trezeşte la viaţă după amorţirea nopţii;
- Ferrari;
- oamenii decenţi, educaţi;
- să fumez pipă;
- internetul;
- discuţiile, dezbaterile, polemicile;
- oraşele vechi;
- orice este vechi;
- vinul şi ţuica - consumate moderat, eventual la o discuţie;
- viaţa la ţară;
- filmele lui Woody Allen, Charlie Chaplin, Stan şi Bran;
- muzica rock; ascult orice fel de muzică în funcţie de starea despirit, dar de fel iubesc rock-ul;
- concediile la 2 Mai şi Vama Veche;
- toate animalele; am o pisicuţă pe nume Ozzie;
- bruneţelele, plinuţele şi pisicoasele;
- îmi place starea de amorezat;
- mirosul de iarbă proaspăt cosită;
- Lucky Strike.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu