sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Excepţie

Cu excepţia iubitei mele, pâna acum nu am găsit în cercul meu de prieteni oameni capabili să mă înţeleagă şi să mă accepte aşa cum sunt. Majoritatea oamenilor pe care i-am întâlnit, au avut pretenţia de la mine să fiu o persoană aşa cum şi-ar fi dorit ei să fiu, nu m-au acceptat pentru ceea ce sunt în realitate.
+ că pudibondiada şi falsa pudoare, făţărnicia şi trădarea, minciuna şi lăcomia, toate acestea combinate şi observate de mine ca fiind repere ale lumii în care trăim, m-au făcut să afirm în momentul de faţă - probabil spre victoria unei colege de-a mea care acum ar putea spune acel "ţi-am spus eu" - că eu nu îmi mai doresc copii.

2 comentarii:

  1. trist... e ca si cum ai marturisi neputinta de a schimba ceva si lipsa oricarei sperante de mai bine:(

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, ceva de genul asta. Pana la experienta asta cu sefia, traiam cu impresia ca pot schimba ceva, ca merita sa lupti pentru binele social, pentru un bine colectiv, merita sa lupti pentru dreptate si pentru a-i convinge pe cei de langa tine (macar) ca exista un nivel superior al spiritului uman care merita sa fie relevat si atins. M-am inselat. Majoritatea colegilor sunt acum inamicii mei, dreptate am facut cata am putut, doar ca cu costuri nedorite de mine. La nivel macro, traiesc cu impresia ca atata timp cat comunistii vor fi la putere in Romania (fie ca se numesc PDL, PNL, PSD, etc) nu vom avea sanse sa o ducem bine, noi, oamenii de rand. Se vor fura bani in continuare cu acte, nu se va construi nimic, bancile iti vor lua si pielea de pe testicole si te vor umili asa cum a facut cu mine Unicredit Tiriac. Oamenii nu mai sunt la fel ca acum 10 ani. Eu insumi nu mai sunt la fel ca acum 10 ani. Rautatea, lacomia, dorinta de a face rau gratuit, nerecunostinta, neiubirea de Dumnezeu si toate cele rele care s-au adunat in cantitati imense fata de cele bune, ma fac sa spun in momentul de fata ca a aduce un copil pe aceasta lume este o crima. Este desigur o opinie gresita, este evident ca pe timpul celor 2 razboaie mondiale lumea era poate mult mai optimista ca mine si au avut dreptate, dar imi asum greseala si spun ca asa simt azi.

    RăspundețiȘtergere