joi, 11 noiembrie 2010

Prigoană în ce partid se află?

Culmea, tovarăşul Silviu Prigoană a propus reducerea activităţii TVR şi DESFIINŢAREA postului TVR Info, exact în perioada în care acesta şi-a obţinut licenţa de la CNA pentru un nou post de ştiri. Nu ar fi ăsta un mic mic mic mic mic, dar foarte mic, liliputan conflict de interese? Adică desfiinţează tu televiziune publică postul tău de ştiri, că eu sunt parlamentar şi am drept de iniţiativă legislativă şi pot să-mi urmăresc liniştit scopul, acela de a face banul gras. De ce să se uite lumea la tine pe deja plătita taxă tv - deci un serviciu în plus pentru telespectator fără ca pe acesta să îl coste absolut nimic în plus, lasă să bage omul bani pe abonamentul de cablu ca să mă vadă pe mine ăla frumosu' şi dejdebtu. Minunat. Stăteam şi mă gândeam, oare în ce partid mai este nenea Progoană, că nu mai ştiu exact?
By the way, umblă vorba-n mahala cum că tovarăşul Honorius ar avea ceva funcţie prin Ministerul Afacerilor Externe şi că TVR Internaţional ar urmă să vină în subordinea... cui credeţi (have a wild wild gues)? Dacă am fi în revista Caţavencu, asta ar fi bârfă cu o ureche.

3 comentarii:

  1. chiar asa? n-ar trebui sa ne mire prea tare, se stia dintotdeauna ca omul asta isi urmeaza interesele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca isi urmareste interesul e normal, dar de ce trebuie sa ne considere pe toti imbecili???

    RăspundețiȘtergere
  3. pen'ca scopul scuza mijloacele si pentru ca ii permitem. cind ma gindesc ca e si-n Parlament...

    RăspundețiȘtergere