luni, 1 noiembrie 2010

Sunt norocos!

Uitându-mă la emisiunea România te iubesc! constat cu oarecare bucurie că sunt un norocos. Da, un norocos. Dacă stau şi mă uit la nenorocirile pe care le îndură unii, la mizeria şi uitarea cu care sunt trataţi, îmi dau seama că Dumnezeu m-a ferit de acestea toate. Mă uitam ieri şi am văzut cum toate grevele, toate sacrificiile şi toate protestele nu i-a ajutat cu nimic pe acei oameni pentru a-şi salva vieţile. Ruina, şomajul, dispreţul, sarăcia, mizeria, toate acestea sunt aspecte cotidiene ale vieţii unor oameni care au avut neşansa să se nască în oraşe precum Călan, Victoria, etc, oraşe moarte, oraşe dormitor - aşa cum spunea reporterul de la Pro Tv. Aici, dacă rămâi fără serviciu, ai oricând şansa să îţi găseşti ceva, pe o sumă mai mare sau mai mică. În oraşele monoindustriale, dacă dă faliment oţelăria, oraşul devine unul de muritori de foame. Trist. Îmi e aşa de milă de acei oameni...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu