vineri, 7 ianuarie 2011

Băgami-aş picioarele, îs bou

Am abonament la ORANGE. Pisica mea este PORTOCALIE. La muncă am un raft foarte fain zugravuit cu culoarea PORTOCALIE. Omuleţul - ceas de acasă este PORTOCALIU. Însuşi butonul de "publicaţi postare" de la acest blog este PORTOCALIU. Tricoul pe care îl port acum este de la TVR2, adică PORTOCALIU. Actuala mea iubită lucrează la o firmă care are ca reprezentativă culoarea PORTOCALIU. TVR2, un canal care este foarte fain şi care este între preferatele mele, are culoarea PORTOCALIU. În pencil-suportul meu am 2 pixuri şi 3 creioane PORTOCALII. Tocmai le-am aruncat. La Bit Defender, bara de scanare a internetului are liniuţe PORTOCALII. Favicon-ul de la Blogger este PORTOCALIU.
Nu mai pot. Nu mai pot.
:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu