sâmbătă, 15 ianuarie 2011

La mine-n suflet II

Te iubesc Mihai

Te iubesc Mihai

Te rog Întoarce-te

UUUU

OOOOO

Bineeeeee

Akon şi MJ

Viaţa asta nu durează pentru totdeauna
Deci, spune-mi, pentru ce mai aşteptăm
Suntem mai bine dacă suntem împreună
Decât să fim singuri

Pentru că am mai trăit asta odată
Şi tu la fel
Dar împreună ne e mai bine
Ne îmbrăţişăm unul pe altul până vedem răsăritul

Dacă doar m-ai ţine...

Ţine-mă de mână
E tot ce pot face
Totul va părea mai frumos dacă mă ţii de mână
Nimic nu poate interveni între noi dacă mă ţii de mână
Ţine-mă de mână, ţine-mă de mână

Totul pare mai întunecat
Şi nu mai am linişte
Deci de ce să ne facem viaţa mai grea
Luptându-ne ne cu dragostea diseară

Căci am mai încercat asta înainte
Şi tu la fel
Dar împreună putem fi bine
Căci atunci când este frig şi întuneric
Ne ţinem de mână şi vedem răsăritul

Deci dacă mă ţii de mână
Şi eu voi face la fel
Totl pare mai uşor dacă mă ţii de mână
Nimic nu mai poate interveni între noi
Ţine-mă de mănă, ţiiiiiine-mă de mână

Văd că eşti obosit şi eşti singur
Aşa că ţine-mă de mână
Vino către mine şi lasă-mă să fiu singurul pentru tine
Care aduce fericirea până dimineaţă

Ţine-mă de mână
Îţi promit că e cum spun eu
Totl va fi bine dacă mă ţii de mână
Nimic nu mai poate interveni între noi dacă mă ţii
Dacă mă ţii de mână

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu