marți, 23 iunie 2009

Damblaua mea

Nu ştiu cum sunt alţii, dar eu când vorbesc de o dambla ce mă "omoară" mă refer exclusiv la calculator. "Dambla" îi zic pentru că o consider nocivă oarecum... Nu am alte hibe care să îmi mănânce timpul atât de aiurea cum îmi mănâncă calculatorul. Bine, recunosc, sunt şi chestii foarte interesante şi foarte faine pe care le fac on - line, foarte utile şi pozitive, cum ar fi îmbogăţirea spirituală (www.credo.ro), blogăreala (am avut şansa să întâlnesc foarte mulţi oameni faini, deosebiţi, eleganţi şi deştepţi) şi comunicarea cu apropiaţii.

Altfel...

5 comentarii:

  1. adevar graiesti


    numai ce-am dizolvat o felie de viata virtuala ,ca parca-mi parea visul unei umbre sau umbra unui vis

    pai cam de-un exact de-un leat suntem,nu stiu exact cate zile ne despart
    de-asta zic ,''la multi ani'' cu bucurie

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc.
    Pe 22 a fost, dar merci foarte mult. Ma umflu in pene ca un copil din ala micu cand primesc cate un compliment de la cineva. Ce vrei, sunt un alintat...

    RăspundețiȘtergere
  3. am vazut - intr-adevar pazvante 22 iunie :P
    tot - toate ce iti doresti !

    RăspundețiȘtergere