luni, 6 decembrie 2010

Care să fie explicaţia?

Sâmbătă am încercat să merg până la AFI Palace, intenţionam să merg la hipermarketul Real. Afară ploua în draci şi m-am gândit că pe o vreme ca asta numai eu eram suficient de imbecil să ies la cumpărături. Am ajuns la AFI şi... stupoare! Niciun loc de parcare pe 3 nivele. Full. Maşini parcate şi pe de lături, înghesuială, nervi. Plec de acolo şi merg în Cora Militari, locul de unde în mod tradiţional îmi fac cumpărăturile. Full şi aici. Până în Cora, am trecut pe lângă Plaza România, unde era şi acolo omor. Duminică, când mă întorceam de la unchimiu, ne-am oprit niţel pe la IKEA. Am găsit un loc de parcare printr-un noroc chior. În magazin era plin aşa cum nu am mai văzut de mult. Am cumpărat ce vroiam şi am ieşit. Calvarul din parcare e greu de povetit. Pentru cine nu ştie, în zona unde se află IKEA cred că sunt pe puţin 5.000 de locuri de parcare. Toate astea erau pline ochi, plus maşinile parcate pe lângă.
Toţi oamenii ăştia erau acolo măcar la un film. Sau măcar la un Crispy Strips. Adică la o cheltuială de minim 50 lei de om. Să îmi explice şi mie cineva cum e cu criza, că într-o criză ar trebui să găsesc locuri de parcare exact unde vreu eu, nu să stau 20 minute să ies din IKEA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu