vineri, 17 decembrie 2010

Crâmpee de viaţă

Sexul cu mine este ca şi cum ai face-o cu o răzătoare. E ca şi cum te-ai masa cu glaşpapir sau cu nisip. De regulă durează exact atât cât ai avea timp să bei un pahar cu apă. În zilele proaste, poţi folosi un pahar mic, de whiskey. Dintre femeile cu care am făcut dragsote, 3 au devenit lesbiene convinse după ce au trecut prin patul meu. Nici chiar surpriza de la finalul relaţiilor, aia cu 3 handrălăi din ăia lucraţi bine pe la sală de la Flamingpo Boys nu a fost de ajuns pentru a se întoarce de la decizia lor de a deveni lesbiene. 4 tipe au avut nevoie de asistenţă psihologică, dintre acestea una a avut nevoie de terapie de lungă durată. Psihologii le-au recomandat să îşi spună permanent în minte, de 6 - 7 ori pe zi, "nu e vina mea, eu sunt ok". Una s-a călugărit. Odată, când m-am dus la o fată să facem dragoste, aceasta, cand m-a văzut în pielea goală a izbucnit într-un râs isteric şi m-a întrebat: "ce mama măsii faci cu aia, tu vrei să mă gâdili sau să mă satisfaci?"... Odată am trăit un moment de panică. Eam la mare la nudişti şi apa era foarte foarte rece. De reglă nu intru în apa rece, dar eram cam încins şi plin de nisip, am intrat numai aşa, 1 minut să mă răcoresc niţel. Când am ieşit din apă, nu mi se mai vedea cocoşelul. Îmi era frică că mi-a căzut, mititelul de el. Nu îmi căzuse... În ziua aia am luat decizia de a mă bărbieri şi inghinal. Am încercat să fac video chat şi am intrat pe un site din ăsta, unde înainte trebuia să iei legătura cu administratorii site-ului pentru a te repartiza unei categorii. La mine a durat foarte mult şi au ajuns la concluzia că nu au unde să mă încadreze. Cele mai multe voturi le-am luat pentru categoria "big clit", dar controversele au fost foarte multe şi nu a existat o decizie finală. Era să se încidă şi site-ul, pentru că am stârnit aceste controverse. 2 parteneri s-au retras cu această ocazie din afacerea cu video chatul. Cel mai fericit sunt atunci când unele fete spun că dimnesiunea nu contează, sunt momentele când mă simt şi eu apreciat.
Cam aşa cu viaţa asta.
Ştiţi expresia aia, "de lungă cât de groasă, de subţire să nu fie mică".
La unii se aplică însă "nu te mai supăra că nu se mai scoală, că uite ce frumos atârnă".

:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu