duminică, 5 iunie 2011

Fair play

Mi-a venit cheful să mă mai uit pe niște poze mai vechi pe care în mare majoritate le-am făcut eu. Credeam despre mine și pot spune că i-am făcut și pe alții să credă că sunt un fotograf destul de talentat și de regulă fac poze foarte faine. După 30 minute de privit giga de poze nu mai cred asta. Împrumut uneori un DSLR Canon EOS care știe să facă extrem de multe lucruri față de cum știu eu a seta, sau față de cum știam îaninte (am mai studiat problema cu pozele și pare că am acum 2 - 3 cunoștințe în plus) și mă mai stresez uneori încercând să fac poze faine. În afară de unele poze norocoase nu pot spune că am mari realizări, ceea ce mă face să vin și să recunosc fair play că nu știu încă să fac fotografii faine. Știu ce setări să fac acum dar nu știu cum să mânuiesc aparatul... :) Îmi propun să îmi cumpăr propiul meu aparat cu care să pot avea ocazia să fac toate setările și să învăț să fac poze faine. În afară de încadrare - cu care sunt ok - am foarte multe de învățat. Așadar, dragi prieteni, alea erau numai poze făcute din noroc. :)

4 comentarii:

  1. Păi noi n-avem cum să ne dăm seama dacă spui adevărul sau nu, pentru că n-am văzut poze făcute de tine. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai de exemplu poza de la avatar este un exemplu cat se poate de reusit de noroc chior. Un contra jour de zile mari in care se iteste numai silueta... Dar am sters cred ca 10% din pozele pe care le aveam pentru ca erau blur, cu totul miscat si altea alea alea.... La unele ameteai daca te uitai. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. păi când vrei să ne ameţeşti, mai pune câte-o poză de-asta, poate vedem lumea mai roz după :D

    RăspundețiȘtergere
  4. OK. :) Poate pe viitor voi incerca si eu sa ilustrez subiectele cu ceva poze, poate blogul va parea mai interesant. :)

    RăspundețiȘtergere