marți, 9 august 2011

Londra sub asediu

La Londra au loc zilele acestea manifestaţii care au degenerat într-un adevărat război de stradă. Se pare că libertatea s-a întors de data aceasta împotriva autorităţilor britanice şi cred că lecţia pe care ar trebui să o înveţe "părinţii democraţiei" este una mai mult decât evidentă. Totul a început de la faptul că un nenorocit de gangster a fost împuşcat de poliţie. Poliţia din Londra şi bănuiesc că poliţia de oriunde din lumea asta nu împuşcă pe nimeni aiurea aşa, doar că ceva agenţi sau ofiţeri sau ce or fi s-au trezit mai prost dispuşi dimineaţă. Este evident că jegul ăla a meritat să moară. De aici începe "democraţia" londoneză, care a permis un marş de protest la faptul că poliţia nu s-a lăsat linşată pe stradă (!!!!!!!). De ce ar permite primăria un astfel de protest nu reuşesc să mă dumiresc, mai ales că prin vestul continentului au loc des astfel de proteste. Cred că libertatea prost înţeleasă atât de partea autortăţilor cât şi de partea protestatarilor a putut fi adusă în discuţie foarte serios zilele acestea, mai ales că îniţial populaţia Londrei "susţinea marşul de protest împotriva crudei poliţii"... Imbecili sunt peste tot iar falsa simpatie şi empatie faţă de decedatul ce le jefuia casele şi mai ştiu eu ce făcea, coroborate cu ura faţă de autorităţile reprezentate aici de poliţie a dovedit au fost deturnate de cursul faptelor. Dumnezeu cred a scos biciul şi a făcut dreptate de această dată, a bătut o mulţime care a lepădat principiile creştine în favoarea unora impuse de o ceată de bieţi care vorbesc frumos pe la televizor, genul de oameni care fac o indecentă careră şi pe meleagurile noastre şi care îşi găsesc adepţi retarzi ce vorbesc exclusiv în sofisme. Poliţia britanică a făcut bine că s-a dat depăşită şi i-a lăsat pe corcodeii satanişti să îşi facă de cap prin oraş, astfel, poate că data viitoare populaţia va face un mars de protest atunci când poliţistul este scuipat, înjurat, sfidat, agrsat sau mai ştiu eu ce păţesc aceşti eroi moderni în activitatea lor. O silă de nedescris mi s-a făcut azi ascultând Guerilla în maşină, când un sofiot dintre cei despre care pomeneam mai sus, practic îi ridica în slăvi pe "protestatari", cum că ei manifestă împotriva asupririi autorităţilor. Ori să fim serioşi, dacă nici Marea Britanie nu are o politică socială permisivă, dacă nici Marea Britanie nu îţi asigură o viaţă decentă, dacă nici în Marea Britanie nu este respectat individul, atunci nu mai ştiu unde altundeva este mai bine ca în această ţară. Şi atunci de unde protestul împotriva autorităţilor despre care ne vorbea marele om de radio??? Silă mi-a fost, silă silă silă. Eu începând de azi nu mai ascult acest post de radio.

5 comentarii:

  1. Eu, mai bine, nu mă mai uit deloc la televizor :D

    RăspundețiȘtergere
  2. E o decizie super tare pe care o salut. Eu nu ma pot desprinde inca in mediul de acasa de TV. Reusesc performanta numai in concediu cand in mod expres cer camera fara TV, dar altfel acasa este de la sine inteles ca televizorul sta deschis indiferent ce ar fi. De aceea eu ii apreciez foarte tare pe cei care au puterea sa nu apese butonul rosu al telecomenzii... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am deja vechime în branşă, sunt de-acum vreo 4 ani de când am abandonat cutia magică :D E greu până iei decizia. Nişte prieteni tocmai a donat televizoarele din casă din acelaşi motiv: mergeau non stop, iar familia lor nu mai petrecea timp împreună, deloc. Fiecare stătea cu telecomanda lui. :P
    După trei luni, sunt atât de încântaţi toţi 4, de parcă au descoperit America :D

    RăspundețiȘtergere
  4. nu
    nu arunca televizorul
    ştii ceva? la mine nu mai există buton rapid pentru a accesa, de exemplu, PRO TV; de ani de zile n-am mai văzut un jurnal de ştiri de la ei, "da capo al fine".
    bagă, nene, pe sport: ciclism, ski, tenis,... orice... şi te vei simţi mai bine

    revenind la subiect, sincer, n-am urmărit ce e acolo
    dar bag sama că unii înţeleg libertatea ca haos, ca de-reglementare... şi precis că dacă la noi ar fi fost a zecea parte din ce e acolo,... mamăă, ce etichete luam în freză...

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa este, cred ca la noi urlau televiziunile de stiri pana le cadea lumina. Se pare ca si la ei libertatea este prost inteleasa, fie ca vorbim de violentele urbane fie ca vorbim de legi in general. Eu zic - inca odata - ca trebuie schimbat sistemul judiciar mondial caci infractorii omoara si fura apoi stau 3 ani la parnaie si isi vad in continuare de ale lor. Ori asa nu se mai poate.

    RăspundețiȘtergere