luni, 8 august 2011

Ţipla de pe telefon

Unii-şi cumpără telefoane noi. Astea, din fabrică vin cu mai multe soiuri de ţiple lipite pe ecranul telefonului sau pur şi simplu aiurea, peste tot, fiecare componentă fiind învelită în tot soiul de plastice. Ideea pe care cred eu că au avut-o în vedere băieţii ăia de fabrică minunatele obiecte ale dependenţei noastre, era ca în timpul transportului să nu intervină mici zgârieturi pe carcasă sau pe aiurea peste tot telefonul şi astfel cumpărătorul să fie pus în postura de a cumpăra un telefon deja zgâriat. Numai că unii dintre oameni consideră în mod ciudat că acea ţiplă lipicioasă este pusă pe telefonul lui pentru a fi folosită ani de zile, spre apărarea de nesimţitele de mici zgârieturi. Aproape de fiecare dată când observ un astfel de telefon am o tendinţă groaznică de a apuca de folie şi a o trage de pe ecran. Nu povestesc că folia asta uneori e uşor colorată şi nu vezi mai nimic pe ecran decât dacă dai luminozitatea la maxim..... Ha, mi-am adus aminte de un coleg de serviciu care avea un Renault Megane II a cărui banchetă din spate era .... cu ţiplă pe ea, deşi maşina avea mai bine de 20.000 de km. Nu am reuşit să mă lămuresc cm au livrat ăia la Renault maşina cu plasticul ăla (aparent ieftin) pe scaun şi cum de omul ăsta nu şi l-a scos. Sau l-o fi pus el după aia din zgârcenie să nu îşi cumpere huse de scaun... Habar nu am. Cred că dacă eram nevoit să merg cu drăcia aia în spate ajungeam sigur în 3 zile la balamuc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu