sâmbătă, 27 august 2011

Simplu

Cere și ți se va da. Da! E chiar atât de simplu.

8 comentarii:

  1. ar fi simplu
    dacă am şti să cerem
    dacă am şti să CREDEM că vom primi
    da, lucrurile ar fi foarte simple
    dacă am şti să credem
    cu toată fiinţa, adevărat,
    să fim în stare să mergem pe apă...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eugene, te rog mult să-mi dai 10000 de euro.

    =))

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Aveti grija ce va doriti... :))))))

    RăspundețiȘtergere
  4. da, vorba 'ceea, ai grijă ce-ţi doreşti, că s-ar putea să se împlinească...
    arcadia, n-ar fi rău... :))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca ai nevoie de niste bani pentru a-ti duce la indeplinire niste planuri poate ca ei vor veni cumva, nu neaparat de la mine si poate nu neaparat 10.000 euro. Daca vrei sa mergi pe apa poate Dumnezeu va face in asa fel incat sa castigi o excursie la Mamaia unde s afaci schi nautic. UIte, eu de exemplu priveam asta primavara cu jind catre perioada de vara si imi spuneam ca anul asta nu voi mai veni asa des la mare ci numai odata. Imi doream foarte tare sa merg mai des. Uite ca deja am fost de 3 ori si inca mai sunt pe teava ceva calatorii in care e posibil sa vad marea...

    RăspundețiȘtergere
  6. felicitări
    se pare că domnia voastră aveţi nu numai ceva cunoştinţe, dar şi rezultate despre ceea ce generic se poate numi "puterea gândului"
    oare mă înşel?
    mira-m-aş

    RăspundețiȘtergere
  7. Va inselati, dar doar partial. Este vorba despre puterea credintei ci nu cea a gandului.

    RăspundețiȘtergere
  8. oops, scuzaţi lipsa preciziunii...

    RăspundețiȘtergere