duminică, 19 februarie 2012

Banalități

Ziua Domnului 18, din luna a doua, anul 2012. O zi ce se anunța banală. Numai că socoteala de acasă nu se potrivi nici azi cu aia din târg. Am început ziua cu Romica Puceanu și Gabi Luncă. Apoi cafeluță. Apoi ceva curățenie prin casă și telefon de la o prietenă de suflet care mă invita pe la ea. Fuguța terminarea aspiratorului și băiță. Plecarea intempestivă la orele 12:00. Tramvaiul 1 este de rahat, 40 minute în stație și apoi reproșuri insistente că să iau mașina data vitoare, că nu o mai iau pe linia rahatului de tramvai 1, că RATB e kk și mai tot ceea ce înseamnă un car de nervi. Vine 1, sun la prietena mea și anunț că planul cu așteptarea mea la o benzinărie cade, să vină după aia să ma ia, căci inevitabil întârzii. Schimb la Perela cu 301 care a venit repede. Apoi veselie și film neterminat ce s-au întâmplat toate până la 5 când am ieșit cu îngeraș (a se citi pici simpatic foc) la zăpadă. 5 și 45 plecare de la capăt de mașină 301 de la Jolie Ville + telefon frate. 2 trasee cap coadă full executate, 301 și 138. Mașina 138 și parcare la Auchan + cumpărături. Apoi 40 minute în stație cu așteptare (mașina 138 pentru o stație) + gânduri + frica cuțulică agresiv + 3 țigări . Vine și RATB-ul când sunt gata a suna frate pentru salvare frig. Petrecere cu JB și papa bun gatit de cumnata. Drum cu prieteni către casă. Facebook din nou. Discuții filosofice cu cei online la orele 02:30 AM, apoi Mozart, Bethoven și nani. Așa a fost ziua, pe scurt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu