duminică, 12 februarie 2012

Înțelepciune

Poporul român dispunde de un bagaj inpresionant de înețelpciune și cam de fiecare dată când dăm cu capul de ceva tare ne amintim de proverbe și zicători ce și-au stabilit bine locul în vocabularul nostru. Una dintre aceste vorbe în care filosofia este prezentă este „cum îți așterni, așa dormi”. Adică, ai ocazia de a lua decizii în viață, dar să nu te miri dacă acestea te aduc într-o situație mai puțin plăcută și nici să nu dai vina pe altcineva. Mă tot gândeam la proverbul acesta atunci când săraca Ami Winehouse a decedat, pradă propiilor ei plăceri și vicii. Au fost și alți oameni care au fost celebri și care nu s-au sinucis cu droguri și alcool. Acum am observat în mediul ăsta electronic că unii oameni se declară surprinși că și Whitney Houston a pățit exact la fel: a plătit pretul drogurilor, adica viața. Recunosc franc că mie nu mi-a plăcut niciodată această persoană. Ceva din ceea ce făcea mă enerva la culme, mi se părea prea plină de ea, prea divă pentru gustul meu, prea cu nasul pe sus. Nu mi-au plăcut niciodată melodiile ei, excepție făcând una sau maxim două melodii. Nu mă bucur că a murit, dar exemplul ei și a milioanelor de alți indivizi care au murit alegând drogurile, ar fi suficient pentru cineva care gândește singur că această cale nu te duce nicăieri. Așadar, profit și de ocazia asta (nefericită) și spun încă odată nu drogurilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu