luni, 27 februarie 2012

Vă iubesc mă, vă iubesc!


facebook. Nu voiam sa imi fac cont. Nu voiam. Nu mai stiu de ce in clipa asta, dar asa stateau lucrurile. Mi-am facut cont din nevoie, trebuia la servici. Primele 2 - 3 zile nu eram tare incantat. Apoi au inceput primele like-uri. Primii prieteni. Au aparut si primii necunoscuti care mi-au devenit azi cunoscuti. Am tot crescut in toate cele, astfel ca inainte sa fiu in lista ta de prieteni, atunci cand veneai de la munca intrai si vedeai 100 de chestii de la 100 de oameni. Azi, ajungi si tu acasa obosit si nervos, stresata si trista si deschizi facebook. Ce vezi? 3 miliarde cinci sute de milioane patru mii doua chestii postate de mine. Peste tot sunt numai eu. Eu eu eu eu eu eu eu eu eu. Si aia tot eu. Si aia tot la mine ai vazut-o prima data. Si aia. Da da, si aia.... :) Muzici, citate, faze de ras, chestii funny sau profunde. Poeti, artisti, idei, case. Va asaltez la maximum cu tot ce imi produce (si mie) o imensa bucurie. Unii spun ca postez prea mult. Altora le place. Stau cu orele pe facebook. Imi place sa cred ca va place ceea ce imi place si mie si de accea rezist cu greu sa nu dau distribuie la ceva ce ma face sa rad, sa zic "ete ce mâță caraghioasa" sau "ce bebeloi dragut". Rad, plang, zambesc, iubesc, sper, protestez, visez si comentez alaturi de voi. Si asta din doua motive: pentru ca va iubesc si pentru ca asa sunt eu... vreau sa soun totul, sa impart bucuriile, tristetile, greutatile si neputintele cu voi. Asa mi se pare mai usor pentru mine sa imi duc viata de cacat pe care o duc. De aia va scriu atat de mult pe facebook. Dar, daca as gasi o alta solutie sa va am aproape si in viata de zi cu zi, nu m-as da in laturi sa va strang in brate pe fiecare dintre voi, sa va zic vre-o doua bancuri si sa bem o cafea naspa facuta de mine. Pe unii i-am eliminat din lista mea de prieteni din diverse motive, dar asta nu inseamna ca intr-un fel ciudat ii iubesc si pe aceia. Poate ca tocmai de aia i-am si respins, ma gandesc ca gestul meu ii va face sa se gandeasca un pic la ceva. Nu ma erijez in judecatorul lor si nici in detinatorul adevarului absolut, doar ca eu cred ca fata de mine sau fata de dreptate au gresit cumva. Asa cred eu. Asta este. De aia va scriu atat de des... PENTRU CA VA IUBESC MA, VA IUBESC. :)

Gata.



P.S.
Și pe voi cititorii blogului meu vă iubesc.
:)


P.P.S.
Luată de pe pagina mea de facebook.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu