luni, 12 octombrie 2009

Jeg

Eu m-am săturat!
Nu mai pot. Pe cuvânt, politica la noi necesită nervi şi moral de fier. Toţi se ceartă, toţi vor mai ştiu eu ce funcţii, toţi au dreptate, toţi sunt deţinătorii absoluţi ai adevărului, toţi au făcut bine, toţi au greşit, toţi, toţi, toţi!!!
Politicienii de la noi sunt nişte imbecili care consideră că noi populaţia suntem imbecilii. Politicienii de la noi nu mai au niciun respect pentru noi oamenii de rând. Madam Udrea ne sfidează, coana Anastase s-a îmbrăcat din costumul de baie de pe podium şi ne zâmbeşte maliţios din fotoliul de preşedinte de Cameră făcând jocul politic al hoţiei din banul public, alte dudui şi alţi nenici se ceartă la Antena 3 şi la Realitatea. Nu mai pot. Vreau linişte. Vreau decenţă, dar pentru asta va trebui să aştept muuuuult mai mult decât pentru linişte, nu mai vreau preşedinte jucător, nu mai vreau turism politic, nu mai vreau turism electoral, nu mai vreau să pot spune că ne-au ajuns blestemele lui Ceauşescu, nu mai vreau furt la vedere la televizor fără ca cineva să păţească nimic.
M-am săturat.
Unde sunt intelectualii care se dau mari dizidenţi?????????????????????
Unde sunt intelectualii care au luptat contra unui sistem dar care - constat cu tristeţe - se lasă furaţi de ăstălalt sistem??????????????????????
Unde sunt intelectualii care nu au funcţii politice bine plătite din banul public??????????
Unde sunt cetăţenii oneşti care să ia atitudine împotriva a ceea ce se întâmplă????????
Unde e societatea civilă??????????? Îşi dă foc în faţă la tvr?????????
Că instituţiile statului sunt omniabsente şi paralizate de mafia politică e una, dar că noi toţi stăm cu mâinile în sân şi facem audienţă Antenei, Realităţii şi Protv-ului chiar că nu înţeleg.

2 comentarii:

  1. pai TU esti un cetatean onest care ia atitudine. dar te aude cine trebuie? strigi suficient de tare?
    eu cred ca, pina la o noua ordine mondiala, tot piata ramine locul cu acustica cea mai buna.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu chiar daca scriu cate ceva pe aici, nu are nicio finalitate, eu nu formez opinii, nu am puterea de a ridica la "lupta" pe nimeni, nu am puterea sa strang mai mult de 4 oameni langa mine. Cu tot cu mine 4...
    Dar cei care se dau dizidenti, se dau luptatori pentru umanitate, pentru binele colectiv, pentru dreptate si adevar...unde sunt? Si-au umplut cumva conturile si si-au luat vilele inapoi si nu mai au pentru ce lupta, sau cum?
    Stam asa si acceptam ce ni se da.
    TVR cultural este o buna alegere pentru dupa-amiezele in care vreti sa va uitati la televizor.
    Ieri am stat pe Antena 3 3 ore si m-am umplut de nervi. Azi nu se mai fura cu perdea, ascuns, chitit, azi nesimtirea este afisata in cele mai inalte sfere ale statului roman, stat care ar trebui sa fie formator de bun simt si onoare nu de zambete malitioaso - mieroase de pe la ministerul turismului - sa zicem...

    RăspundețiȘtergere