luni, 21 septembrie 2009

...deci votaţi!!!

Am avut azi parte de o chestie gen Pro Tv: un imbecil a anunţat la 112 că la orele 12:30 îşi va da foc în faţa unei instituţii publice.

Vin şi eu la muncă şi în loc de calmul general de zi cu zi, văd o maşină de pompieri şi oamenii agitându-se care încotro. Încercând să aflu ce s-a întâmplat, aflu că un individ a ameninţat că va veni să îşi dea foc în semn de protest că tvr-ul i-a şters o postare pe blogul lui (!!!!!!!!!!!). Inutil să vă povestesc că tvr-ul numai de şters declaraţii nu stă acum şi că chiar dacă ar avea asta în obiectul său de activitate nu cred că ar fi posibil fără un hacker de calitate. În fine, agitaţie din ce în ce mai mare înaintea orei Z. Apare individul şi începe să dea ceva declaraţii de presă, liniştit, calm, degajat, amuzat chiar. Televiziunile (2 - 3) încep să înregistreze, pompierii îşi pregătesc furtunele, jandarmii iau o poziţie de intervenţie, se dau telefoane, se discută pe margine. La final omul nostru scoate o pancardă cu imaginea sa şi îi dă foc în mod simbolic. Anunţă triumfal că va candida la preşedenţie şi că acum este şi el o voce de băgat în seamă.
Stăteam şi mă întrebam azi, dacă şi şefii de ONG-uri au comportamente din astea schizoide, dacă şi cei în care ne punem speranţa că vor salva (totuşi) Romania au comportamnete huliganice, dacă şi cei cu pretenţii de intelectuali se bălăcăresc în agora, dacă şi cei cu bun simţ stau (încă) retraşi, atunci pe noi cine ne mai salvează? Nouă cine ne mai dă o şansă? Mai avem vre-o şansă sau sub cuvântul Romania scrie mic mic de tot Columbia? Sau Venezuela? Sau Chile?
Se pare că a fost luna dezamăgirilor, extrema dreaptă şi agenţiile nonguvernamentale - printr-un reprezentant al lor - au reuşit să îmi zdruncine imaginea oarecum boemă pe care o aveam despre ele.
Cred că încet încet mă îndrept către stânga. Măcar aşa să fiu şi eu european, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu