luni, 21 septembrie 2009

Frumu'

Am fost zilele astea la o nuntă, de departe cea mai grandioasă la care am avut onoarea să asist. Aşa cum spuneam şi în alte postări ale mele, nunţile au ceva pur şi curat în ele, îmi oferă o stare de euforie şi sfârşesc într-o admiraţie angelică.
Totul e fain, începând de la ţinutele care mai de care mai elegante, continuând cu atitudinile binevoitoare ale nuntaşilor şi terminând cu marcarea ritualurilor specifice. Nunta reprezintă una dintre cele mai reuşite celebrări ale vieţii şi ale frumuseţii vieţii. Iubirea împlinită dintre cei doi miri este cel mai frumos lucru care se poate întâmpla, este împlinirea poruncii Dumnezeieşti de a ne iubi unul pe altul, de a creşte şi a ne înmulţi.
Nunta este pentru unii cea mai frumoasă zi din viaţă, egalată doar de naşterea unui copil. Multe dintre fetiţe se gândesc chiar din fragedă pruncie la nunta lor, la cum o să arate acea zi. Şi fata din nunta asta se gândea la acea clipă, când ea va fi cea mai frumoasă şi când toată lumea îşi va îndrepta atenţia asupra ei. Visa să arate ca o prinţesă. Aşa a fost.

Casă de piatră!

4 comentarii:

  1. momentul o face frumoasa, indiferent de femeie#

    de-asta si costumatia e ''de unica folosinta'',

    vara-mia a fost atat de emotioanta si ingrijorata ca n-a pus gura pe nimic, si ce de bunatati,nebuniee
    eu stresul asta nu-l vreau, as prefera o croaziera, in 2 ,desigur

    si in noaptea nuntii, petrecuta la hotelul restaurantului a primit pe caruciorul ala pompos un platou urias acoperit cu clopotul ala.
    ce era.. o farfurioara cu capsuni, nici nu stiu dc era frisca,

    ha-ha-ha

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai croaziera o poti face imediat dupa nunta, in 2.
    Si eu as prefera o coaziera in 2 ca voiaj de nunta. :D
    Eventual croaziera cu popas in Bahamas - 10 zile...
    Eu asta incercam sa arat, ca in noaptea nuntii totul pareca se metamorfozeaza si devine (pare) mult mai frumos, totul pare ca se lumineaza, totul capata Har Divin!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi plac nuntile, plang la toate la care merg :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ei bine, macar asta e un plans de bucurie, nu?

    :)

    Merita.

    RăspundețiȘtergere