sâmbătă, 5 septembrie 2009

Doamne, te rog frumos sa ma ierti

Dumnezeu trebuie sa fie un tip tare deştept...
În dimineaţa asta am avut o stare în care mi-a venit efectiv să plâng. Nu sunt deprimat şi nu am motive exterioare mie pentru a plânge, ci pur şi simplu am fost atât de tare impresionat de cineva şi tât de nervos pe imbecilitatea mea, pe prostia şi neghiobismul meu, pe retardul si inumanitatea mea încat mă înneca plânsul.
Vă spun, pe oamenii foarte frumoşi nu îi găsiti peste tot şi oricum nu sunt genul care ies "în faţă", care dau din coate pentru a fi în lumina reflectoarelor. Oamenii frumosi sunt oamenii din poveste care urati fiind, se dovedesc ca daca isi dau cu apa moarta si apa vie devin (tot ei, nu se transforma)vazuti de cei din jur asa cum de fapt sunt in realitate, adevaratii frumosi. E ca o lupta dintre bine si rau in care binele invinge numai daca ai curiozitatea sa il cauti, daca ai curiozitatea sa intrebi, daca ai curiozitatea si rabdarea sa-l descoperi.
Şi încă ceva, nu care cumva să vă mai grăbiţi să judecati un om numai după ce îl vedeţi 5 minute. Eu am păţit-o de mai multe ori şi de fiecare dată am sfârşit cu crunte remuşcări...

9 comentarii:

  1. Devii intelept :)
    E grozav ca mai ai trairi atat de intense si ganduri atat de oneste, inseamna ca esti inca viu pe dinautru si ca ti-ai conservat o anume prospetime si sensibilitate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma simt ca un imbecil.
    Am mai stat de vorba cu omul care m-a miscat. Nu m-a ajutat sa ma simt mai bine, eu in fata mea, caci are o puritate a sufletului care ma face sa plang efectiv. M-a intrebat un coleg de ce am ochii rosii si i-am zis ca de la nesomn. Nu cred ca as putea sa ma uit in oglinda in momentul asta, caci am inceput ziua cu o bascalie dee zile mari pe seama anumitor - hai sa le zic asa - stangacii ale omului asta.
    sunt oameni pe care ii cunosc de ani de zile dar nu mi-au vorbit niciodata de valori si de Dumnezeu, nu mi-au vorbit despre lupta si invingatori, nu m-au vorbit de talent si mizerie asa cum mi-a vorbit omul asta. Prin comparatie, cred ca nu as gresi daca as considera ca omul acesta este un pur, frizeaza oarecum sfintenia. Universul sau interior nu are cum sa nu te miste, decat daca esti din piatra. Sau daca esti ignorant. Iar eu am dovedit ca sunt.

    RăspundețiȘtergere
  3. Inteleg din ce in ce mai bine invatatura Domnului care spune ca in plans se gaseste fericirea si mantuirea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce tare, initial credeam ca prostul e el, dar s-a dovedit imediat ca prostul sunt eu de fapt. He he...

    RăspundețiȘtergere
  5. Salut. M-ai intrebat de calendarul ortodox de unde l-am luat. uite de aici: http://www.calendar-ortodox.ro/calendar-webmaster.htm

    Scuze ca ti-am raspuns asa de tarziu

    Numai bine,
    Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere