miercuri, 2 decembrie 2009

O organizare secretă, dar nu aşa secretă...

Dintr-o oarecare scârbă faţă de jegul ce-l trăiesc (social) şi din simpatie faţă de o anumită persoană am ales să nu mai scriu despre politică deocamdată.
Faza e că se întâmplă atâtea dspute şi atâtea mizerii că nu mai rezist, cred că în stilul ăsta vom innebuni. Se auzea că dacă nu va ieşi băsescu va fi război civil. Am tratat cu oarecare sfidare acest zvon, numai că am privit cu adevărat îngrozit evenimentele unor iindivizi de a Timişoara. Mai mare mi-a fost mirarea să îi văd pe indivizii aceia salutând cu salutul nazist, chestie care mi se pare cel puţin interesantă. Oare de unde ştiau "manifestanţii" despre care vorbeam într-una din postările mele mai vechi că "va fi război civil dacă nu iese băsescu" nu ştiu, dar cred acum cu tărie că ştiau ei ce ştiau. Mai e ceva care mă nedumireşte: cum se face că la relaţii cu publicul la tvr sună 20 - 30 de oameni ca să întrebe exact aceeasi lucru, la intervale de 2 - 3 minute fiecare? Cum se face că TOŢI aceşti indivizi au exact acelaşi discurs, folosind exact acelaşi cuvinte, în exact aceeaşi ordine? Gândiţi-vă, 20 - 30 de oameni care sună şi au acelaşi discurs. Ce şanse sunt? Faza amuzanţă este că aceşti oameni "pozează" în oameni decenţi, care vor brusc să afle TOŢI EXACT ACELAŞI LUCRU ÎN EXACT ACELAŞI INTERVAL DE TIMP... Cred că se face o confuzie... Cum se face că un preşedinte care a declarat explicit pe postul naţional de televiziune că este un comunist şi că ţara "era nevoită să aleagă între 2 comunişti" că acum aruncă cu căcat că vezi Doamne contracandidatul său este comunist. Păi nu a declarat el cu gura sa că e comunist, acum nu mai e brusc???? Nu mai contează.
Îmi e scârbă şi sper din toată inima mea să se termine odată cu tot circul ăsta la care ne supune clasa politică şi mai ales PD-L ul asta, vreau linişte, calm, prosperitate, decenţă. Tupeul şi violenţa m-au secătuit şi nu mai vreau să trăiesc în aşa ceva.

2 comentarii:

  1. atentie sa nu vezi tu semne peste tot... adica sa cauti cauze pentru ceea ce crezi ca ar fi efecte. manipularea e si la stinga, si la dreapta. miscarile ultranationaliste existau dinainte de Base si vor exista - sint prezente in toata Europa si cam incep sa cistige alegerile.

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu Aidutza ca exista manipulare si de o parte si de cealalta. Dar cea de pe o parte este incredibil de agresiva si de nefairplay - daca pot spune aste despre o manipulare.
    + ca tot ce am scris este absolut real, trait, simtit, umilit, receptionat, etc eu...

    RăspundețiȘtergere