luni, 14 decembrie 2009

WTF?

WTF e aia Twiter fraţilor?
Am încercat şi eu să intru pe site-ul ăsta şi nu am înţeles mare lucru din ceea ce trebuie să fac acolo... Ce îşi propune, ce vrea de la noi, cum funcţionează, ce ar trebui să fac eu ca să fie toată lumea fericită, de ce unii au în blogul lor "twit me" şi ce ar obţine astfel un posesor de blog?
Să moară musca de am înţeles care ce şi cum cu twiteru'.
La HY5 am înţeles eu până la urmă de ce ar vrea cineva să îşi facă cont, deşi aparent mi se pare ilogic... Eu mi-am făcut odată cont pe Netlog (cred), dar tot nu m-am lămurit pe de-antregul de ce aş vrea totuşi să îmi păstrez şi întreţin chestia aia...

4 comentarii:

  1. sa stii ca nici mie nu mi-e clar si, totusi, am cont. cre'ca e Aida B sau AidaB.

    RăspundețiȘtergere
  2. daca am inteles eu bine, e interesant cind ai internet pe telefon, sa poti posta de oriunde, sa primesti postarile (twitt-erele) altora in timp real.
    sa mai zica si altii mai cunoscatori. Eva stie?:p

    RăspundețiȘtergere
  3. eva jamais couche avec twitter

    da' cred ca aici zice ce si cum http://twitter.com/about - nu m-am obosit sa citesc (nici macar pentru pazvante :P)

    RăspundețiȘtergere