luni, 18 ianuarie 2010

Marele parior

Adica eu.
Am un talent inimaginabil să fac pariuri de tot felul pe care să le pired. Începând de la cele fotbalistice pâna la cele pe teme politice. Ultimul pariu pe care l-am făcut a fost indubitabil pierdut. Acum am de dat tărie la greu, dar ast anu e bai.
Să vă arăt cam ce am pariat şi am luat-o în freză:
- Honorius parlamentar
- Geoană peşedinte
- Steaua ia campionatul (anul trecut)
- Urziceniul merge mai departe în primăvara CL
- România bate în Serbia
- PNL va fi condus tot de Tăriceanu
- Antonescu va merge în turul 2 cu Geoană
- OTV-ul se va închide pâna la 31 dec 2009
Ceva de genul ăsta, sigur aţi înţeles voi, nimic din toate astea nu s-a întâmplat. Uneori mă gândesc că dacă vreau să se întâmple ceva, e necesar să pariez eu într-un fel şi sigur se va întâmpla exact pe dos. Ba chiar am încercat şi asta odată, dar atunci am câştigat pariul şi astfel nu am obţinut ceea ce îmi propusesem iniţial... Deci nu fncţionează. Dacă pun pariu nu se întâmplă ce mi-ar plăcea mie... Faza e că dacă nu pun pariu se întâmplă şi chestii frumoase.
Bine, să nu credeţi acum că eu sunt atât de retardat încât să cred că lumea se învârte doar în jurul voinţei mele şi a modului cum pun eu pariuri...

2 comentarii:

  1. :)))))))))))))))
    las'ca e bine sa ai un talent:p

    RăspundețiȘtergere
  2. nu mai paria pe steaua si anul asta, te rog! chiar vreau sa luam titlul sezonu asta:)) cat despre prigoana cel mic cu cosuri pe fata...si mie mi-a fost cam teama ca iese deputat. totusi nu era asa simplu.sa nu uitam ca liberalul chiliman si-a cam surclasat contracandidatii la primarie acolo. si totusi..e vb de sectorul 1...daca ar fi candidat pe rahova sau ferentari poate poate l-ar fi ales lumea...asa din simpatie pentru ma-sa vitrega

    RăspundețiȘtergere