marți, 24 mai 2011

Medicamentele mele

Am avut odată curiozitatea să merg să mă uit în cutia mea cu medicamente şi să văd cam câte dintre acestea sunt expirate sau câte sunt încă de folosit. Deţineam o colecţie de vre-o 20 poate 30 de ţiple, sticluţe, tubuleţe şi mai ştiu eu ce alte recipiente în care se păstrează minunile astea. Pe cele pe care data de expirare nu putea fi identificată le-am considerat expirate şi le-am aruncat. Mare mi-a fost mirarea să constat la finalul selecţiei că am rămas cu nici un sfert dintre medicamentele pe care le deţineam, unele dintre acestea având data expirată şi de 4 ani (!!!!). Am aruncat medicamente care sincer nici nu mai ştiu la ce erau folositoare, cu denumiri ciudate, rare pentru mintea mea care ştie numai de Piramidon, Saprosan şi Aspirină. Aşadar, faceţi o recenzie în medicamentele voastre şi apoi veniţi să spuneţi cinstit câte aţi aruncat şi cam câte aţi păstrat. :)

4 comentarii:

  1. He he he! Nu-s nici două săptămâni de când am aruncat o sacoşă de medicamente expirate :D
    Ăsta e semn că suntem sănătoşi tun, ceea ce le dorim tuturor! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Exact așa gândesc și eu, dacă alea au expirat înseamnă că nu am avut nevoie de ele, ceea ce este bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. şi eu mai des arunc decât folosesc :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred că o soluţie ar fi să nu mai cumpărăm chiar toat emedicamentele pe care ni le scriu oamenii aăa pe reţetele astea ale lor.

    RăspundețiȘtergere