marți, 24 mai 2011

Sunt sănătos

Azi am constatat că sunt sănătos şi am un ficat tare. Altfel nu îmi explic cum de nu vomit în fiecare zi în care văd la tv foşti securişi, satanişti, nenorociţi, blestemaţi şi alte asemenea pramatii ce sunt postaţi pe post de guvernanţi, care vin şi ne mint în faţă cu neruşinare în fiecare zi, fără pic de frică, de decenţă, de obraz, de bun simţ şi de orice. Sila pe care mi-o provoacă aceşti imbecili şi ura pe care o capăt zi de zi, pe zi ce trece tot mai mare şi mai neagră, mă împiedică uneori să mă bucur cum aş merita de o zi frumoasă cu soare aşa cum este aceasta.

2 comentarii:

  1. :)) Sanatate in continuare ca ...nu de alta dar nu exista semne ca s-ar opri viitura cu dementi la guvernare .

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, cel mai trist este ca ne moare încet încet și speranța că vom scăpa de pramatiile astea.

    RăspundețiȘtergere