vineri, 25 februarie 2011

"Aşa mică cum e, îmi fac treaba cu ea"

Actorul Claudiu Bleonţ a luat ad literam spusele unui mare regizor care încerca să îl înveţe d'ale vieţii pe un actor mai tinerel: "nudul pentru un actor este ca un costum dragul meu, nu este ceva ruşinos". Omul încearcă să spună ceva şocând, ducând dialogul acolo unde unii încep să îşi pună întrebări, acolo unde creierele încep a se desmorţi, acolo unde oamenii se trezesc din letargie şi din somnul nepăsării. Numai un astfel de gest îi poate face pe unii să îşi pună nişte întrebări şi să îşi dea seama de faptul că trăiesc într-o minciună. Minciuna pe care unii dintre noi o trăim pe post de adevăr ar trebui să se oprească la un moment dat, ar trebui înlocuită cu singurul adevăr de pe această lume, cu Dumnezeu şi traiul după preabunele Lui reguli. Sunt simple, sunt 10 şi sunt uşor de respectat. Bravo Claudiu! Felicitările mele pentru curaj.

6 comentarii:

  1. Asa ma gandeam si eu, ca pudibonzii s-au grabit sa il judece imediat ca e un nesimtit sau mai stiu eu ce, in fapt omul incerca sa traga un mic mic semnal de alarma.

    RăspundețiȘtergere
  2. Odata, treceam prin fata Teatrului Mic din Bucuresti iar pe afisul unui spectacol era pozat Dan Condurache in pielea goala, in deplinatatea goliciunii sale, stand cu fata la fotograf. Deci afis de teatru... Asa ca gestul acesta s-a adaugat altora de aceasta natura care sparg tabuuri in Romania.

    RăspundețiȘtergere
  3. mda, Bleonţ continuă să mă uimească :))

    RăspundețiȘtergere