Nu, nu este tariful mai ştiu eu căror servicii, ci este suma care mi-a rămas în plus la alimentarea cu benzină, după ce am schimbat stilul de şofat. Adicătelea mi-am spus într-o zi că de ce să nu încerc eu odată să merg exact legal, mai precis, dacă într-o zonă nu ai voie decât cu 40, eu să merg cu 40, dacă ai 50 - cu 50 şi aşa mai departe. Ceea ce "pierd" este că ajung acasă cu maxim 5 minute mai târziu, dar ceea ce câştig este cu mult mai cool. Văzând aşa minunăţie am încercat să adopt şi mersul eco (-logic sau -nomic, puneţi voi terminaţia care vă convine). Nu mai schimbă omul nostru la 30 - 50 - 65 (Km/h), ci acum se dă a II-a la 20, a III-a maxim la 40 şi aşa mai departe. Nu mai sunt primul la semafor, acum dacă stai în spatele meu trebuie să dispui de ceva răbdare şi musai să nu te grabeşti. Înainte puteai să vezi un Matiz (şi eu am Matiz) mic care se depărtează vioi de tine, sau care se ţine cot la cot cu accelerările din BMW-ul de 1.000 euro, sau care era destul de greu de depăşit la o adică. Acum îs calm, liniştit, nu mă mai agit şi cred că unii pasageri au observat şi o diminuare a unor cuvinte nu tocmai uşor de reprodus aici. Culmea, legea este făcută pentru buzunarul tău, este făcută pentru viaţa ta, pentru familia ta, pentru a te proteja de tine şi de ceilalţi, ceea ce este ceva, zic eu... Dacă mergi perfect legal câştigi pe orice cale, îţi rămâne şi benzină şi nici nu rişti o mică amendă pentru o depăşire tot mică a limitei de viteză.
1961 Mercedes-Benz 300SL Roadster
Acum 30 de minute