vineri, 25 februarie 2011

Nudism

Există o comunitate pe care am descoperit-o mai zilele trecute uitându-mă niţel pe statisticile blogului. De regulă nu le vizitez decât odată la 6 - 7 luni, dar acum câteva zile am găsit acolo un link al cuiva care mă vizitase. Curios ca o mâţă, am intrat şi am verificat despre ce este vorba. Este vorba despre o comunitate de nudişti, a nudiştilor din România. Am făcut un cont acolo şi am socializat niţel pe forum. Astfel am reconfirmat ceea ce eram sigur că aşa este, adică faptul că nudiştii sunt oameni de treabă, educaţi, cu bun simţ şi decenţi. Nu este un site cu poze foarte multe aşa ca dacă cineva ar dori să intre numai pentru a vedea poze cu doamne goale cred că va fi dezamăgit. Invit pe nudiştii din România care îmi citesc site-ul să facă o vizită la această adresă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu