miercuri, 26 august 2009

Marş în morţii mătii

Vii la mine în ţară ca să îmi iei banii (mulţi) dar nu ai decenţa de a-mi acorda un interviu. Nici măcar nu apari la balcomul hotelului în care eşti cazată ca nu cumva să te văd fără să plătesc. Pentru orice clipă în care îmi apari în faţă e musai să îţi fac ţie conturile grase, nu e aşa? Mă ţii ca boul la uşa hotelului şi nu ieşi măcar să îmi faci cu mâna de la geam. Apoi te plimbi în maşini negre blindate ca nu cumva să fac şi eu fotografie cu tine, măcar atunci când eşti în maşină. Te ascunzi în spatele perdelelor negre pe care le-ai montat la "cort" şi îmi ceri şi pe mama şi pe tata ca să vii la mine să cânţi falseturile tale. Oricum, eu ştiu că fără masterizare şi instalaţii de sunet performante, ai fi de nivelul unei fete de la mine din ţară care are numele de scenă Sexy Brăileanca (nu e deloc sexy, dar aşa crede ea). Opreşti circulaţia în sfert de oraş ca nu cumva să te violeze vre-un conaţional. Că de ucis - nu cred că s-ar coborâ careva la acel nivel...
Şi după toate astea, televiziunile se fac de râs că nu pot afla nimic din programul tău şi îmi dau mie informaţii cu privire la culoarea blugilor tăi şi modelul de şapcă, că tu eşti cine? De ce nu se poate apropia nimeni de tine? Iisus când a venit a stat printre oameni şi i-a învţat Calea, Adevărul şi Viaţa şi chiar s-a dus "în gura lupului". Tu în schimb eşti de neatins. Cine pana mea eşti?
Marş în morţii mătii afară din pământul naţiei mele!

P.S.
Vorbirea la persoana întâi se referă la mine, românul, ca termen generic. Nu m-aş umili în halul ăsta să stau pe la uşa unei sataniste.

11 comentarii:

  1. io as fi zis-o mai delicat, dar esenta e aceeasi. un alt fals idol, cu o voce slaba, model de viata zero, care s-a timpit la batrinete si caruia ii pupa presa talpile, creind false asteptari. de ce as arde de nerabdare s-o vad pe Madonna? de ce ar da ea concertul mileniului?? sa fim seriosi. cu cit esti mai nesimtit fata de lume, cu atit esti mai cautat sau ce? la naiba cu produsele astea de marketing, dati0ne artisti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Artisti precum Ac/Dc nici macar nu au inclusi in pagina lor de internet posibilitatea ca sa iti cumperi ceva din Romania...
    Mai sunt exemple din astea.
    Oare cine ar fi un artist adevarat???
    Leonard Cohen?

    RăspundețiȘtergere
  3. pentru mine artistul e cel care transmite emotie si face arta pentru arta, nu pentru bani multi. ei, acuma multi cred ca fac arta, chiar si gratis!!

    RăspundețiȘtergere
  4. a
    emotie si subiecte de reflectat, bineinteles.

    RăspundețiȘtergere
  5. Na, colac peste pupaza ne mai invata si cum e cu tiganii, ca stie ea din intimitatea camerei de hotel esenta tuturor problemelor cu care ne confuntam noi in Europa de Est.

    Mars in mortii matii afara!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. pe bune??
    si asta ne da indicatii pretioase??

    RăspundețiȘtergere
  7. Da mai, si asta.
    Crede ca suntem niste imbecili care trebuie adusi pe calea cea buna de o mare spiritualitate precum e ea.
    Cred ca chestia sta cu discriminarea vinde bilete "la greu". Putin ii pasa ei de tiganii sau de negrii. La uraganul Catrina care a lovit St. Louis, regiune locuita in majoritate de negrii, autoritatile americane au intervenit dupa 4 zile, de ajunsesera saracii oameni sa doarma pe strada. Si apoi vine o amercanca sa ne dea noua lectii de toleranta, la noi unde minoritatile au cele mai tari drepturi din toata Europa...

    RăspundețiȘtergere
  8. Erata: "de tiganii sau de negrii de oriunde"...

    RăspundețiȘtergere
  9. ceva de precizat

    vre-o e de fapt vreo ( respectiv vreun)

    â se foloseste numai in interiorul cuvintelor (adica nu ''coborâ ci ''coborî'' si clar ''învatatoare''.scrierea noua inseamna intr-adevar ''gând'' si nu ''gînd''

    ps-ai nevoie de consiliere

    RăspundețiȘtergere
  10. total - adica 666% de acord :)
    o alta curva blonda - nemioritica deci mai -mult mai buna decat indigenele pentru impotentii(f/m) de orice tip

    RăspundețiȘtergere
  11. Pentru anonim: nu am nevoie de terapie pentru ca imi expun o parere. La gramatica am avut numa' 4 si 5, deci imi fac mea culpa daca va zgarai pe urechi. Mai ziceti-mi, poate ma "actualizez" si eu...

    Pentru Eva: nu am inteles ce e cu 666 si cu impotentii. :)

    RăspundețiȘtergere