marți, 25 august 2009

Ochelarii de soare

Help!
Ajutaţi-mă să înţeleg o chestie: văd zi de zi oameni care îşi pun pe la avatare sau imagini de prezentare, fotografii cu ochelarii de soare pe nas. Care e faza?

Par oamenii mai macho cu ochelarii pe nas? Nu e ideea ca oamenii să te vadă şi să zică "uite o persoană drăguţă" mai degrabă decât "uite o persoană care are ochelari de soare mişto"?

+ că marea majoritate a acestor fotografii cu ochelarii de soare pe nas sunt făcute în INTERIORUL caselor, nu în afară aşa cum în mod eronat aţi putea crede. Am o verişoară care are o poză din asta făcută în sufragerie cu lumina aprinsă. Oare a deranjat-o lumina, sau care e faza, recunosc, logica mea e depăşită de aceste instincte. Altă cunoştinţă de-a mea are poză la plaje stând pe spate dar tot cu ochelarii pe nas, altă cunoştinţă îşi pune o poză cu ochelari pe Netlog, altă persoană are o poză făcută cu mobilul "din mână" în care se oglindeşte argintiul telefon în ochelari, şi aşa mai departe, pot continua zile întregi cu exemple.

Aşadar,
dacă e cineva care s-a prins care e faza cu ochelarii de soare când nu e soare şi mai ales pe site-urile de prezentare, să îmi explice si mie, dar aşa, cu mere şi cu pere, ca să mă prind şi eu...

7 comentarii:

  1. iata o intrebare foarte pertinenta!
    vreau si eu sa fiu luminata la faza asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. acum ca am reflectat dupa ce am scris, marturisesc ca am avut si eu la Condica de prezenta o poza de genul asta. dar nu era facuta in casa. si era cu ochelari ca sa ramin anonima oarecum. apoi mi-am zis ca hai sa fiu realista, n-o sa ma recunoasca nimeni pe strada!!! prietenii care ma citesc imi cunosc deja moaca.

    RăspundețiȘtergere
  3. tot eu. dar de fotografiile vechi (asta a mea are 2 ani) ce zici?

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai ideea e sa iti faci o "marca inregistrata", ceva care sa te duca cu gandul imediat la tine. Daca ai o poza de 2, 3, 4, 8 sau 15 ani e ok. Schimbarea pozei poate duce la inducerea in eroare cititorul. Eu mi-am gasit o fotografie pe care intentionez sa o folosesc mult timp de acum incolo.
    Fotografia ta e faina.

    ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Persoanele respective cred ca sunt mai cool asa... in mintea lor. Asta, sau sunt toti urmariti de politie si se zbat intre pofta de a fi populari si nevoia de a ramane deghizati :)

    RăspundețiȘtergere
  6. mai, cum ai tu raspuns la toate intrebarile pe care le pui:p

    RăspundețiȘtergere
  7. Deci cei care au ochelari sunt cool, dar numai in mintea lor.
    Nu le zice nimeni ca arata manelist sa iti pui poza cu ochelari pe mess?

    Bine, cu mine nu a mai vorbit vara-mea 3 saptamani dupa ce i-am zis ca arata ca o manelista (nu ca ar fi departe) si ca nu e "frumos" sa pui poza cu ochelari de soare, dar "m-am riscat".

    RăspundețiȘtergere