miercuri, 30 martie 2011

Să fi al doi-lea poate fi ceva bun

Nu știu dacă ați urmărit televizorul în ultimul timp, dar mie mi se pare că TVR 2 promite extraordinar de mult. Am unii amici care îmi mărturiseau oarecum surprinzător pentru mine că ei preferă mai degrabă TVR 2 în locul TVR 1, că este mult mai fain cu emisii mai meseriașe. Mie TVR 2 mi-a plăcut foarte tare pe vremea lui Tudor Giurgiu, dar văd că acum sunt șanse reale ca acest post să devină mai frumos ca el însuși, să depășească frumusețea acelei perioade. Mă încearcă o stare de optimism cu privire la viitorul acestui post. De exemplu îmi place la nebunie noua identitate vizuală, coperțile de promo, publicitate și gingălurile, care sunt de o calitate vizuală și conceptuală deosebită. Nu îmi amintesc să fi văzut ceva la fel de fain. Și TVR Cultural are coperți faine, dar astea la 2 îs the ultimate... Îmi place, îmi place, îmi place.

7 comentarii:

  1. Multumesc pentru "identitatea vizuala", am sentimentul ca am cam sarit calul pentru o televiziune publica, acest de 3 ori "imi place" ma mai linisteste.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai cum sa fi sarit calul? Nu inteleg sensul, in ce dierctie televiziunea ar fi sarit calul. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma refeream la mine, ca am sarit calul, cu ce le-am propus, poate si ei ca au acceptat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Aaaaa, tu le-ai facut? Cooool. Chiar sunt cele mai faine coperti pe care le-a avut TVR-ul de cand ma stiu. Is geniale. Nu, impresia este ca nu ai sarit calul, ba din contra, cred ca te-ai pliat cat se poate de bine pe un produs care este in urcare si care promite foarte tare pe viitor. El nici acum nu este un produs naspa, numai ca este loc de mai bine si ii trebuie o ancorare mai evidenta in targhetul sau. Cred ca acele coperti exprima foarte clar ceea ce se doreste de la acest post pe viitor. Felicitarile mele sincere.

    RăspundețiȘtergere
  5. :) nelinistea venea din faptul ca inca nu ma injurat nimeni.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nici nu ar avea cineva cum sa te injure. Produsele sunt de o calitate extraordinara, conceptuala si grafica si cred ca niciun om normal la cap nu ar avea ce hibe sa gaseasca. Singurul risc este a primi injuraturi prin asociere cu televiziunea publica, televiziune care plateste tribut unei imagini prafuite, in care pare ca aici lucreaza numai oameni trecuti de 55 de ani, prin faptul ca TVR-ul este atacat de concurenta in scopuri cat de poate de neonorabile. Asa da, "formatorii de opinie" te-ar putea ataca pentru ca ei nu beneficiaza de nimic si un produs premium cum sunt copertile tale, le ia din public, le ofera motive de oftica din cea mai ieftina, ii lasa cu invidia la vedere. Dar sa nu intram in astfel de amanunte. Copertile sunt extraordinare, unice, cu o inspiraie de geniu.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa sti ca multumesc si cu de 3 ori "imi place" :) Sa ai o zi buna!

    RăspundețiȘtergere