joi, 31 martie 2011

Portretul femeii Berbec în viziunea mea II

Viața mea alături de femeia berbec nu a fost nici rea dar nici rai. Nu le urăsc, dar cu siguranță le iubesc pe oițe. Îs de o candoare incredibilă și cred că nicio femeie din zodiac nu are acel ceva care mă face să îmi doresc să le protejez la infinit așa cum au berbecuțele. Dacă viața mea e grea alături de o oaie, nu voi putea niciodată să mă uit în ochii lor și să le spun „ești nașpa”. Pur și simplu au un suflet imens în care pare că ura absolută nu își va găsi niciodată locul. Din instinct e posibil să îți dea cu coarnele exact acolo unde te doare mai tare, dar dacă își dau seama că te-au rănit le pare rău și caută un zâmbet de la tine, pe care te avertizez că îl va obține... Habar nu am cum... Pur și simplu. O femeie berbec te poate iubi până la uitarea de sine. E impetuoasă, strașnică, aprigă. Nu te vei simți singur alături de ea. Alături de inertul rac (it's me) se cam plictisește, dar dacă îi place familia, racul e tot ce își poate dori de la viață (știu, mi-au murit lăudătorii). Mie nu mi-au părut experte în ale sexului, dar de fiecare dată când privești o oiță ai impresia că sunt reginele senzualității. Unele sunt. Nicio femeie nu are eleganța lor fizică. Fizic, cred că sunt al mai sexy din tot zodiacul. Așa cum femeia gemeni o recunoști după persoana care râde al mai tare într-un grup de fete, așa femeia berbec o recunoști după eleganța gesturilor și a tot ceea ce intreprinde. Viața mea fără berbece ar fi cu siguranță muuuuuuult mai plictisitoare. Probabil că aș avea părul mai negru, cu mai puține fire albe, dar cu siguranță mult mai seacă. Merci oițelor! Voi știți că vă iubesc... așa, în halul meu...

4 comentarii: