vineri, 1 aprilie 2011

Dorința mea

(Copy by VST - Vama Veche)

Vreau să mă trezesc din somn
Într-un pat de femeie frumoasă
Să miroasă a măr și-a zori
Și a tot ce-i mai bun intr-o casă
Să-mi șoptească:"vrei un ceai?"
Eu sa-i spun "te iubesc!"

R: E oare cineva, care sa-mi poată da
Așa ceva măcar de ziua mea?
Fetelor n-ați putea să m-ajutați cumva
Să pot sa strig și eu:"uite-o! e ea!"



Sa ieșim în soare afară
Și să mergem la piață împreună
Ea sa ceara un kil de mere
Eu s-o țin nebunește de-o mana
S-avem bani noi amândoi
Dar sa platească ea.

Ref:

Și când merg peste 80
Sa-mi spună: "Te rog mai încet!"
Sa strige: "Îmi place, zău,
Dar ai grija te rog de carnet!"
Eu sa pun o frână bruscâ
Și să ne sărutam...

Ref:

Marțea când sunt mort de beat,
Sa ma duca ușor pan' la pat
Și apoi sa ma dezbrace
Eu sa strig; "Asta chiar ca îmi place!"
Sa se supere nițel:
"Astăzi nu ești al meu!"

Ref:

Și atunci când ne certam
Când eu urlu și ea e furioasa
Sa îmi strige "Vreau copiii!!!"
Și sa fie cu mult mai frumoasa
Eu sa nu știu ce sa spun
Și s-o întreb: "Ne căsătorim?"

3 comentarii: